Χρυσοί νικητές στις κατηγορίες «Best Performance in Consumer Electronics» (2η συνεχόμενη χρονιά) και «Best Use of Data» αναδείχθηκαν Πλαίσιο και Mediacube στα φετινά PEAK Performance Marketing Awards 2020. Επιπλέον, βραβεύτηκαν σε άλλες έξι κατηγορίες και συγκεκριμένα στις: Best Digital Multi-Channel Campaign, Best Paid Social Campaign, Best Google Shopping Ad Campaign, Best Content / Influencer Marketing Campaign, Best Audience Targeting Campaign και Best Online to Offline Sales Campaign.
Οι δύο εταιρείες συνεχίζουν την πολυετή συνεργασία τους, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας μια 360° Digital & Omnichannel Στρατηγική. Όπως επισημαίνουν, υλοποιώντας συνεχώς πρωτοποριακές πρακτικές επιδιώκουν να βρίσκονται πάντα ένα βήμα μπροστά, να εφαρμόζουν βέλτιστες πρακτικές και να ξεχωρίζουν μέσα στις ιδιαίτερες συνθήκες της Covid-19 περιόδου και στο ανταγωνιστικό οικοσύστημα των Consumer Electronics & Home Appliances.