Το PlayStation απέσπασε το Bronze βραβείο στο πλαίσιο των Influencer Marketing Awards 2020, στην κατηγορία Best Covid-19 Response, όπου συμμετείχε με την καμπάνια #PlayAtHome, η οποία «γεννήθηκε» κατά τη διάρκεια της Social Distancing εποχής και του lockdown. Πρόκειται για την προσαρμογή της Global πρωτοβουλίας #PlayAtHome και την προβολή της στην τοπική αγορά, όπου το brand αξιοποίησε τη δύναμη και τον ενθουσιασμό που προσφέρει το «παιχνίδι» για να διατηρήσει την κοινότητα των gamers, και όχι μόνο, ασφαλή και να της δώσει ένα ακόμα κίνητρο να μείνει σπίτι. Η ενέργεια παρουσιάστηκε μέσα από την καθημερινότητα και το προφίλ Ελλήνων Influencers (Micro & Celebrities) στα social media, μέσα από native και φωτογραφίες, αναδεικνύοντας πώς το PlayStation μπορεί να αποτελέσει μια ιδανική επιλογή οικιακής ψυχαγωγίας.