Την άνοιξη του 2023, η Acrossmedia241 σε συνεργασία με τη Yahoo σχεδίασαν και υλοποίησαν μια πρωτοποριακή διαφημιστική καμπάνια για λογαριασμό του ΕΟΤ, η οποία διακρίθηκε ως «Best International Campaign» (Gold και Platinum στην κατηγορία Advertising / Branding / PR) και «Best Digital Multi-Channel Campaign» (Gold στην κατηγορία Digital Marketing) στα Tourism Marketing Awards 2024.

Αξιοποιώντας αποκλειστικά travel audiences, rich-media creatives μαζί με ένα σύνολο από καινοτόμα διαφημιστικά κανάλια (όπως Digital Out-Of-Home, Connected TV, κ.ά.) και digital formats (από Conversational και Gamification Ads μέχρι Augmented Reality), προσεγγίστηκαν περισσότεροι από 131 εκατ. χρήστες σε ΗΠΑ και Καναδά.

Ο συνδυασμός εξειδικευμένης στόχευσης, πολυκαναλικότητας και διαδραστικών δημιουργικών «απογείωσαν» το user experience και το engagement, αποδίδοντας KPIs που ξεπέρασαν κατά πολύ τους αρχικούς στόχους αλλά και τα αντίστοιχα διεθνή benchmarks.