Την πλατφόρμα multi-audience planning, Maximize, λανσάρει η Wavemaker, η οποία επιτρέπει τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό για τη στόχευση ατόμων, παρά κοινών. Αποτέλεσμα αυτού, θα είναι ο σχεδιασμός σε ατομικό επίπεδο και η δυνατότητα διερεύνησης πολλαπλών ειδών κοινού με διάφορα χαρακτηριστικά, προκειμένου να αξιολογηθεί ποιοι θα είναι οι κατάλληλοι media partners για τη δημιουργία των κατάλληλων καμπανιών σε όλα τα κανάλια και στην αγορά. Το Maximize αντλεί και αναλύει δεδομένα τόσο από διεθνείς, όσο και από τοπικές πηγές, συμπεριλαμβανομένων και των αρχικών data της Live Panel του GroupM και της Momentum της Wavemaker. Αποτελεί δε μέρος του διεθνούς συστήματος Provocative Planning της Wavemaker, ενός συστήματος που συνδυάζει το machine learning με την ανθρώπινη νοημοσύνη, αντλώντας τα θετικά στοιχεία αμφοτέρων.
«Το Maximize έρχεται να αντιμετωπίσει μια από τις μεγαλύτερες απογοητεύσεις του industry, ότι όλα τα media plans μοιάζουν μεταξύ τους. Όντας ήδη εξοπλισμένο με ισχυρές πηγές data και AI, παράγει media plans με πρωτοφανή ταχύτητα και έχει τη δύναμη να δημιουργεί πολύ ανώτερα της αγοράς σχέδια για τους πελάτες μας», δήλωσε ο Toby Jenner, Global CEO της Wavemaker.