Αυτό το βλέμμα του «ξέρεις τώρα τι εννοώ, καταλαβαίνεις το βαθύ νόημα – δεν καταλαβαίνεις;». Ομολογώ ότι ακόμα και όταν καταλάβαινα, μου έρχονταν στο στόμα απαντήσεις που αν τις ξεστόμιζα θα άφηνα ταυτόχρονα πίσω μου δια παντός τον τίτλο του παιδιού με καλή ανατροφή. Το πρόβλημα είναι τα Social Media, διόγκωσαν αυτές τις συμπεριφορές. Και αυτό γιατί ενώ παλιά έπρεπε να τον ξέρω καλά κάποιον για να με κοιτάξει με σημασία, σήμερα φτάνει απλά να έχω αποδεχθεί το friend request, για να εμφανιστεί κάποια στιγμή κάποιο post «με σημασία».

Κάπως έτσι, αντί να γράφω σήμερα για τις δύο εκλογικές αναμετρήσεις που έλαβαν χώρα τις προηγούμενες εβδομάδες και που τις θεωρώ κρισιμότατες για την ελληνική αγορά (αναφέρομαι σ’ αυτές του IAB και του GRECA), κάνω στροφή για να πω κι εγώ κάτι για την εξαγορά του Linkedin από τη Microsoft, και κυρίως για να διαμαρτυρηθώ, που γέμισε το timeline μου από post με νόημα. Και φυσικά δεν αναφέρομαι καν σ’ αυτά που έχουν τη λογική «γιατί δεν αγόραζε την Ελλάδα η Microsoft» γιατί τα θεωρώ εξίσου σοβαρά με εκείνα της εξαγοράς του Παναθηναϊκού από τον Τσάκα (θυμάστε;). Αναφέρομαι σ΄αυτά που υπονοούν και στηρίζονται στη λογική «καταλαβαίνετε τι εννοούμε έτσι δεν είναι;» Η απάντηση είναι «Όχι, δεν καταλαβαίνουμε».

Η εξαγορά του Linkedin από την MS, απλώς επιβεβαιώνει ότι τα παιδιά από το Ρέντμοντ ξέρουν να διαβάζουν καλά το περιβάλλον γύρω τους και ότι έχουν τον τρόπο τους να επενδύουν σε safe λύσεις. Αλλά αυτό δεν είναι είδηση. Είδηση – και λόγος για post με σημασία- θα ήταν να εξαγόραζαν το Tinder ή κάποια άλλη πλατφόρμα που ακόμα είναι υπό συζήτηση το μέλλον της. Και αυτό γιατί το προφίλ της MS δεν θα ταίριαζε –ή έστω δεν θα ταίριαζε ακριβώς με κάτι τέτοιο. Είδηση επίσης θα ήταν αν δεν εξαγόραζαν τίποτα τον καιρό αυτό. Και αυτό αντίστοιχα γιατί η πολιτική της Microsoft είναι να επενδύει και όχι να κάθεται ήσυχη.

Αυτό που μένει να διαπιστώσουμε, είναι το αν και κατά πόσο αυτό το deal μπορεί να ανατρέψει δεδομένα και να δημιουργήσει ουσιαστικά καινούρια services και φυσικά αν όλα αυτά μπορούν να είναι κερδοφόρα. Απομένει επίσης να διαπιστώσουμε αν όλα όσα συνεπάγεται αυτή η κίνηση μπορούν να επικοινωνηθούν κατάλληλα και να δώσουν στην MS ένα διαφορετικό στίγμα – υποθέτοντας φυσικά ότι θέλει κάτι τέτοιο.

Τότε ναι, θα έχει νόημα να «postάρουμε» με σημασία.