Οι καταναλωτές μοιάζουν περισσότερο ικανοποιημένοι από την εμπειρία αγοράς στα online καταστήματα, συγκριτικά με τα φυσικά, σύμφωνα με στοιχεία της NielsenIQ. Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές, ήτοι το 53%, δήλωσαν ότι αισθάνονται θετικά για την εμπειρία τους στα καταστήματα e-commerce μετά το ξέσπασμα της πανδημίας του Covid-19. Επιπλέον, μόλις το 18% αισθάνθηκε θετικά για την εμπειρία του στο φυσικό κατάστημα.

Αντιθέτως, το 42% έχει αισθανθεί αρνητικά για την εμπειρία του σε φυσικά καταστήματα, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για το e-commerce φτάνει μόλις στο 9%. Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει το μεγαλύτερο προβάδισμα έναντι των φυσικών καταστημάτων λιανικής στους καταναλωτές που υφίστανται περιορισμούς, αλλά και σε όσους είδαν την οικονομική τους κατάσταση να επιδεινώνεται και είναι πλέον πιο προσεκτικοί με τις δαπάνες τους.

Καθώς το e-commerce αναπτύσσεται ραγδαία, τα φυσικά καταστήματα λιανικής πώλησης πρέπει να προβάλλουν έναν σκοπό, ο οποίος θα τους βοηθήσει να συνδεθούν με τον πελάτη. Η χρήση του φυσικού χώρου για social content και experiences θα μπορούσε να αποτελέσει μια επιτυχημένη στρατηγική. (Πηγή: Warc)