Σύμφωνα με έρευνα του Wisdrop της Braincandy

Πιο κοντά στις μάρκες φαίνεται ότι ήρθαν οι Έλληνες καταναλωτές, παρά τους περιορισμούς της πανδημίας, αναφέρει η πρόσφατη έρευνα του Wisdrop της Braincandy με τίτλο «Love Brands», η οποία πραγματοποιήθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά. Και φέτος, οι μάρκες σοκολάτας βρέθηκαν στις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης. Οι νεότερες γενιές έδειξαν προτίμηση σε μάρκες που σχετίζονται με τη διασκέδαση, όπως PlayStation, YouTube, κ.ά., γεγονός που εξηγεί και την είσοδο του Netflix στο Top10, ενώ οι μεγαλύτερες προτίμησαν πιο κλασικές μάρκες, όπως Παπαδοπούλου, Γιώτης, ΕΒΓΑ. Σημαντική άνοδο, σε σχέση με πέρυσι, παρουσίασαν τα brands Nespresso (από την 81η πέρασε στην 55η), καθώς και το PlayStation (από την 59η στην 41η), ενώ βρέθηκε στο Top10 για την Generation Y. Όσον αφορά στους κλάδους, υψηλότερες βαθμολογίες συγκέντρωσαν μάρκες που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία Τρόφιμα & Ποτά.