Δυναμικές, μορφωμένες και multi-screeners, λέει έρευνα της Initiative

Σύμφωνα με αυτήν, οι Millennials Mums είναι πολύ διαφορετικές από τις μαμάδες της Gen X. Έχουν αυτοπεποίθηση, είναι δυναμικές, δημιουργικές και περισσότερο ανήσυχες για το μέλλον των παιδιών τους. Παράλληλα, είναι περισσότερο μορφωμένες, είναι Multi-Screeners και heavy 2nd Screen users. Ο Μιχάλης Γκάλγκος, Managing Director της Initiative, δήλωσε σχετικά: «Η Millennials γενιά είναι πολύ μεγαλύτερη σε αριθμό από την Gen Χ γενιά, καθώς υπάρχουν 2,5 δισ. άνθρωποι ηλικιών 18-34 ετών σε όλο τον κόσμο και αναμένεται να αποτελούν το 50% του εργατικού δυναμικού έως το 2020. Τα insights αυτής της έρευνας, μας απαντούν στο κατά πόσο αυτή η γενιά είναι διαφορετική και πόσο διαφορετικούς τρόπους προσέγγισης θα πρέπει να αναπτύξουμε σε όλο το φάσμα των ενεργειών marketing». Η Initiative ανήκει στον Όμιλο IPG Mediabrands.