Η πανδημία και τα συνεχή lockdowns επέκτειναν την κατανάλωση διαφορετικών digital media καναλιών μέσα στη χρονιά, με αποτέλεσμα τώρα, περισσότερο από ποτέ, να είναι απαραίτητη η χρήση data για την πρόβλεψη της μορφής που θα λαμβάνει στο εξής το engagement του κοινού. Στο πλαίσιο πρόσφατης παγκόσμιας έρευνας του YouGov για την επίδραση που δέχτηκε η καταναλωτική συμπεριφορά -και το audio listening- πέρυσι, μελετήθηκε ένα από τα πιο ταχέως αναπτυσσόμενα κοινά: οι φανατικοί ακροατές podcast. Οι heavy podcast listeners είναι πιο δεκτικοί στην παρακολούθηση διαφημίσεων, ειδικά εκείνων που μεταδίδονται μέσω podcast.

Μάλιστα, 44% εξ αυτών, οι οποίο δηλώνουν ότι εργάζονται full-time, συνηθίζουν να ακούν podcasts και κατά τη διάρκεια της εργασίας. Επιπλέον, 6 στους 10 δηλώνουν διατεθειμένοι να ακούν διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένου ενός 25%, το οποίο θεωρεί μεν ότι παρεμβαίνουν στην ακρόαση, παρ’ όλα αυτά τις παρακολουθούν. Επιπλέον, 25% απολαμβάνει το engagement που πραγματοποιούν τα brands μέσω των διαφημίσεων στα podcasts, ποσοστό, το οποίο για άλλα κανάλια κυμαίνεται σε 31% για το online και 26% για την τηλεόραση.

(Πηγή: Adweek)