Η αυξημένη προσοχή των καταναλωτών σε contextually relevant διαφημίσεις οδηγεί σε μεγαλύτερη πρόθεση αγοράς και μια ευνοϊκή στάση προς τα brands, σύμφωνα με νέα έρευνα της Integral Ad Science. Καθώς εισέρχονται σε ένα cookieless μέλλον, οι marketers αναζητούν εναλλακτικές λύσεις για να διατηρήσουν και να βελτιώσουν το ROI της διαφήμισης. Η μελέτη Ad Context & Attention από το IAS, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία eye tracking από την Tobii, υπογραμμίζει τον ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει το πλαίσιο (context) από αυτήν την άποψη.

Οι στρατηγικές contextual targeting έχουν ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη προσοχή από τους καταναλωτές. Η in-context διαφήμιση ήταν το πρώτο πράγμα που παρατήρησαν οι συμμετέχοντες στη μελέτη. Χρειάστηκαν μόλις 0,4 δευτερόλεπτα για να παρατηρήσουν την in-context διαφήμιση έναντι 1 δευτερολέπτου για να παρατηρήσουν την out-of-context διαφήμιση κατά την προβολή ενός άρθρου.

Η πρόθεση αγοράς ήταν 14% υψηλότερη μεταξύ των καταναλωτών που είδαν τη διαφήμιση in-context. Επίσης, αυτού του τύπου οι διαφημίσεις δημιούργησαν 5% πιο ευνοϊκή στάση έναντι των διαφημίσεων out-of-context. Τέλος, οι διαφημίσεις in-context μένουν καλύτερα στη μνήμη του θεατή και αυξάνουν την ανάκληση και την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, όπως απέδειξε η μελέτη.

(Πηγή: IAS)