Που διοργανώνεται από το ΕΙΕΠ

Καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, τα καταστήματα Praktiker σε όλη την Ελλάδα θα επιφυλάσσουν εκπλήξεις για τους καταναλωτές, καλώντας τους να τα αξιολογήσουν σε επίπεδο εξυπηρέτησης. Συμπληρώνοντας το έντυπο «Η γνώμη σας μετράει» στα καταστήματα Praktiker, το κοινό μπαίνει σε κλήρωση για δωροεπιταγές Praktiker αξίας 100 ευρώ, από την οποία θα αναδειχθούν 140 τυχεροί, 10 για κάθε 1 από τα 14 καταστήματα Praktiker στην Ελλάδα. Παράλληλα, προσφέρουν εντελώς δωρεάν τη μεταφορά για όλες τις αγορές, ανεξαρτήτως αξίας, που θα πραγματοποιηθούν στα καταστήματα και μέσω του www.praktiker.gr κατά τη διάρκεια της εβδομάδας αυτής, ενώ διοργανώνουν και επιδείξεις προϊόντων. της οικονομικής κρίσης;

Έρευνα σε 1.000 επιχειρήσεις στην Ελλάδα στο πλαίσιο ημερίδας των ΕΛ.ΑΜ. και ΕΒΕΑ Ημερίδα με θέμα το ρόλο του Marketing στο πλαίσιο της οικονομικής κρίσης, διοργάνωσε η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ σε συνεργασία με το ΕΒΕΑ. Στο πλαίσιο αυτό, παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα έρευνας που διενεργήθηκε πρόσφατα στις 1.000 μεγαλύτερες επιχειρήσεις στη Ελλάδα, με την ακαδημαϊκή ευθύνη καθηγητών των πανεπιστημίων Πειραιώς και ΟΠΑ. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα κατέδειξε την ύπαρξη τριών επιμέρους κατηγοριών επιχειρήσεων, «Survivors», «Laggards» και «Winners». Οι Survivors (18%) είναι επιχειρήσεις που αν και βρίσκονταν σε δεινή θέση πριν την κρίση, κατάφεραν να επιβιώσουν και να παρουσιάζουν σήμερα βελτιωμένα αποτελέσματα. Στην ομάδα «Laggards» ανήκει το 39% και πρόκειται για επιχειρήσεις με καλύτερες επιδόσεις πριν την κρίση, οι οποίες βρέθηκαν απροετοίμαστες και σήμερα παρουσιάζουν τα χειρότερα αποτελέσματα.

Η ομάδα Winners (43%) αφορά στις επιχειρήσεις που σήμερα παρουσιάζουν τις σχετικά καλύτερες επιδόσεις, κέρδισαν μερίδια αγοράς και ενίσχυσαν την ικανοποίηση των πελατών τους. Ποσοστό 12% των Winners αύξησαν τη διαφημιστική δαπάνη έστω και λίγο και μείωσαν τις τιμές των προϊόντων τους μόνο κατά 4% και τα έξοδα μισθοδοσίας μόνο κατά 2%, όταν ο συνολικός μέσος όρος για όλες τις επιχειρήσεις ανέρχεται στο 8%. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι οι Laggards διαθέτουν στο Internet και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης διπλάσιο ποσοστό του προϋπολογισμού Μάρκετινγκ απ’ ότι οι Winners, δεικνύοντας εμφανώς ότι το κυνήγι φθηνότερων μέσων προβολής με μόνο κριτήριο το κόστος, δεν είναι και τόσο αποτελεσματικό τελικά. Την παρουσίαση των αποτελεσμάτων ακολούθησε πάνελ με συντονιστή τον Σπύρο Κουρούπη, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της One9six.