Παρουσίαση της πανελλήνιας έρευνας Bari/Lifestyle στο Drinks Conference 2015

Η έρευνα παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του Drinks Conference 2015, το οποίο διοργάνωσαν πρόσφατα το %Vol Drinks magazine και η Boussias Communications. Σύμφωνα με την στατιστική ανάλυση συσταδοποίησης (cluster analysis) των στοιχείων της έρευνας Bari/Lifestyle, οι 5 νέοι τύποι καταναλωτών είναι οι εξής:

1.
 Οι  «ελεύθεροι και ωραίοι», 30%: Νέοι και μορφωμένοι, ζουν κυρίως στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη. Είναι υψηλότερου κοινωνικο-οικονομικού προφίλ, με διαθέσιμο εισόδημα, πολλά ενδιαφέροντα, στενή σχέση με την τεχνολογία, αγαπούν την άθληση και φροντίζουν τον εαυτό τους.

2.
 Τα «καθαρόαιμα αρσενικά», 18%: Κυρίως άντρες που ζουν στην ελληνική περιφέρεια, με τα κλασικά ενδιαφέροντα των ανδρών (ποδόσφαιρο, αυτοκίνητα, μηχανές, online και offline στοιχήματα).

3.
 Οι «καλοβαλμένοι αστοί», 18%: Οικογενειάρχες, άντρες, αλλά και γυναίκες, 45+ ετών, που ζουν κυρίως στην περιφέρεια. Έχουν σχετικά άνετη διαβίωση, αλλά μάλλον συντηρητικές επιλογές.

4.
Οι «νηφάλιες νοικοκυρές», 22%: Γυναίκες, 35+ ετών, που ζουν κυρίως στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη. Η καθημερινότητά τους κινείται γύρω από την οικογένεια, τα παιδιά, τη μαγειρική και τα τηλεοπτικά δρώμενα. Την ίδια στιγμή, ενδιαφέρονται και ενημερώνονται για μόδα, ομορφιά και για τη διατήρηση της γραμμής τους.

5.
Τα «χρυσά κορίτσια», 12%: Μεγαλύτερης ηλικίας γυναίκες, 55+ ετών, empty nesters της περιφέρειας. Έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο, τον οποίο αφιερώνουν σχεδόν εξολοκλήρου στην τηλεόραση.