Το Marketing Week και η MRB Hellas, εγκαινιάζουν τη σειρά άρθρων «Insights»

Ταυτόχρονα, τα budgets συρρικνώνονται και δεν επαρκούν για να καλύψουν μια μεγάλη και συστηματική επένδυση για διερεύνηση insights στο απαιτούμενο βάθος και έκταση. Σε αυτό το πλαίσιο, το Marketing Week εγκαινιάζει τη σειρά άρθρων «Insights by MRB Hellas», στο πλαίσιο των οποίων η εταιρεία ερευνών θα αποτυπώνει κάθε μήνα τις θεμελιώδεις και εξελισσόμενες διαστάσεις που ορίζουν στερεοσκοπικά (4D) τη ζωή του έλληνα καταναλωτή σήμερα.

Παράλληλα, η ενσωμάτωση γνώσης και εμπειρίας από διεθνείς αγορές που είτε βρέθηκαν είτε βρίσκονται σε παράλληλους κόσμους με την ελληνική πραγματικότητα αποτελούν ισχυρό οδηγό για τον σημερινό τακτικό και κυρίως τον μακροπρόθεσμο στρατηγικό σχεδιασμό των μαρκών. Το πρώτο άρθρο της σειράς φιλοξενείται στο τρέχον τεύχος (Δευτέρα 22 Ιουνίου) και φέρει τον τίτλο «Τα νέα καταναλωτικά πρότυπα, που ήρθαν για να μείνουν».