Ads Leaderboard παρουσίασε το κανάλι, εν όψει του Φεστιβάλ των Καννών

Τα brands της λίστας, αξιοποίησαν παγκόσμιες στιγμές, μοιράστηκαν θετικά μηνύματα και κέρδισαν το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Εταιρείες όπως Nike Football, Turkish Airlines, Samsung και Adidas, ξεχώρισαν στο πλαίσιο του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου, ενώ οι συγκινητικές ιστορίες, όπως η διαφήμιση της Hyundai που έδωσε τη δυνατότητα σε μια κοπέλα να στείλει μήνυμα στον πατέρα της που είναι αστροναύτης ενώ βρισκόταν στο διάστημα, οδήγησαν τους καταναλωτές να μοιραστούν ευρέως τα θετικά μηνύματα στα social media. Όπως επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση, οι καμπάνιες που περιλαμβάνονται στο leaderboard εμφανίζουν μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα τόσο για την καμπάνια όσο και για το brand, συγκριτικά με αντίστοιχα brands του κλάδου τους.

Διαφημιζόμενος
YouTube
Creative Agency
Portal A

Διαφημιζόμενος
Nike Football
Creative Agency
Wieden + Kennedy
Media Agency
Mindshare Portland, Razorfish

Διαφημιζόμενος
Turkish Airlines
Creative Agency
Crispin Porter + Bogusky
Media Agency
Starcom MediaVest Group

Διαφημιζόμενος
Hyundai
Creative Agency
Innocean Worldwide
Media Agency
Innocean Worldwide, Innocean USA

Διαφημιζόμενος
P&G, Always
Creative Agency
Leo Burnett Starcom MediaVest Group

Διαφημιζόμενος
Samsung
Creative Agency
Cheil + R/GA
Media Agency
Starcom MediaVest Group

Διαφημιζόμενος
Clash of Clans
Creative Agency
BFG

Διαφημιζόμενος
Ad Council
Creative Agency
RGA

Διαφημιζόμενος
Air France

Διαφημιζόμενος
Adidas
Creative Agency
180 LA
Media Agency
Carat Global