Ό,τι πιο νέο για την ανάπτυξη ισχυρών σχέσεων με τους πελάτες αποκάλυψε το Shopper Marketing & Category Management Conference

Το συνέδριο παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων, κατά κύριο λόγο από τον χώρο των σούπερ μάρκετ και των ταχυκίνητων προϊόντων, τα οποία συμμετείχαν ενεργά στον διάλογο που αναπτύχθηκε με αφορμή σημαντικές ομιλίες και με στόχο να δοθεί απάντηση στο ερώτημα «ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος δημιουργίας ουσιαστικών σχέσεων με τους πελάτες».

Παρουσιάσεις έγιναν από εξειδικευμένα στελέχη σημαντικών οργανισμών έρευνας και ανάλυσης (IGD, MetOffice, Brainjuicer) και από ερευνητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ενώ εκπρόσωποι των εταιρειών ΑΒ Βασιλόπουλος, Δ. Μασούτης, L’Oreal και Γρ. Σαράντης μίλησαν με θέμα τις βασικές αρχές shopper marketing που ακολουθούν και τις αντίστοιχες πρακτικές που έχουν υλοποιήσει.

Παράλληλα, παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό τα αποτελέσματα ερευνών που καταγράφουν νέες τάσεις στην αγοραστική και καταναλωτική συμπεριφορά. Αναλυτικό ρεπορτάζ θα δημοσιευθεί στο τεύχος Δεκεμβρίου του σελφ σέρβις, ενώ οι παρουσιάσεις του συνεδρίου θα είναι διαθέσιμες εντός της ερχόμενης εβδομάδας στο site www.shoppermarketing.gr. H Conferience ήταν Conferience Experience Sponsor, ενώ Χορηγός Εκτυπώσεων ήταν η Pressious Arvanitidis.