Αναβάλλονται εκδηλώσεις σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Ασία.

Διεθνείς διοργανώσεις-ορόσημα για τους marketers βρίσκονται μεταξύ των «θυμάτων» του κορωνοϊού, με τις εταιρείες να αναβάλλουν τη διεξαγωγή τους για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας. Μεταξύ αυτών ξεχωρίζει το Adobe Summit, το οποίο είχε προγραμματιστεί για τις 29/03-02/04 στο Λας Βέγκας, μετατρέπεται ωστόσο σε online event. Ανάλογη ήταν και η τύχη του Google Cloud Next, με την Google να στρέφεται σε μια αντίστοιχη ψηφιακή λύση, με ομιλίες και workshops μέσω streaming, αλλά και online sessions «ask an expert».

Με κοινό 5.000 συνέδρους στο San Jose, το F8 Developer Conference του Facebook δεν θα μπορούσε να ξεφύγει από τον ιό. Η εταιρεία ανακοίνωσε την ακύρωσή του και κάνει λόγο για την πραγματοποίηση τοπικών events και διάχυση περιεχομένου μέσω live streaming.

Στην επιλογή της αναβολής κατέφυγε η WFA για το Global Marketer Week: με αρχική ημερομηνία διεξαγωγής τις 31/03-03/4, το event μετατίθεται για την επόμενη χρονιά, στις 20-23/04. Ακυρώθηκε και το Singapore Women Entrepreneurs Development Program (WEDP), το event που διοργανώνει η Procter & Gamble σε συνεργασία με τη WEConnect International και το οποίο ήταν προγραμματισμένο να διεξαχθεί στις 14 Φεβρουαρίου.
(Πηγή: TheDrum)