Αποκαλυπτικά τα δεδομένα της έρευνας που θα παρουσιασθεί στο 7ο Corporate Communication Conference στις 17 Οκτωβρίου

Σύμφωνα με νέα έρευνα –η οποία θα παρουσιασθεί και θα συζητηθεί στο επερχόμενο 7ο Συνέδριο Εταιρικής Επικοινωνίας στις 17 Οκτωβρίου-, στο 24% των εταιρειών της λίστας 500 των Financial Times, ο Chief Communication Officer έχει θέση στο Διοικητικό Συμβούλιο και παίζει έναν αυξανόμενα κρίσιμο ρόλο στην προώθηση της επιχειρηματικής ατζέντας. Η συμμετοχή των CCOs στα ΔΣ των εταιρειών της λίστας, ποικίλει ανάλογα με την περιοχή (33,8% στη Β. Αμερική, 23,5% στην Ευρώπη) και ανάλογα με την αγορά: 38.2% των εταιρειών  healthcare, 29.1% στα καταναλωτικά, 27.3% στη βιομηχανία, 23.4% σε εταιρείες τεχνολογίας/media/τηλεπικοινωνιών.

Τα ποσοστά πέφτουν σε εταιρείες κλάδων όπως financial services (14.7%) και business services (8.7%). Η έρευνα, η οποία εκπονήθηκε από την European Association of Communication Directors (EACD) σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ και την Russell Reynolds Associates, περιλαμβάνει πολλά ακόμη ποσοστικά και ποιοτικά ευρήματα, που φωτίζουν το ρόλο του CCO στο σημερινό επιχειρηματικό περιβάλλον. Η παρουσίαση στο ελληνικό κοινό στο πλαίσιο του Συνεδρίου, θα γίνει από τον Ingmar de Gooijer, Director Communications της MedTech Europe και Board Member της EACD.