BBDO, DDB και Ogilvy τα πλέον πολυβραβευμένα δίκτυα της χρονιάς

«Το 2012 ήταν μια από τις πιο δυνατές χρονιές που έχει ζήσει ποτέ το Gunn Report», λέει ο εμπνευστής του εγχειρήματος, Donald Gunn. Όπως λέει, ο «συνωστισμός» πολλών καλών διαφημίσεων σε ένα εύρος κατηγοριών ήταν μεγάλος, διαφημίσεων, που ξεχώρισαν όχι μόνον για την εξαιρετική παραγωγή τους, αλλά για την λαμπρή και καινοτόμο στρατηγική τους.

Έτσι, στη λίστα με τα πιο πολυβραβευμένα διαφημιστικά σποτ του 2012, συναντάμε το «The Bear» της BETC Παρισιού για το Canal+ στην πρώτη θέση, το «Dads in briefs» της Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi Μπουένος Άϋρες για την BGH Silent Air στη δεύτερη και το «Dip Desperado» της AMV BBDO Λονδίνου για τα Doritos Dips στην 3η. 

Στη λίστα με τα digital έργα, στην πρώτη θέση βρίσκεται το «The Museum of Me» της ιαπωνικής Projector για την Intel. Ακολουθεί η Hakuhodo Τόκιο με το «OkGo» της Google και η Tribal DDB Άμστερνταμ με το «Obsessed with sound» της Philips.

Την πρώτη θέση στις πλέον βραβευμένες χώρες για το 2012 διατηρούν και πάλι οι ΗΠΑ, ενώ στην κατάταξη από πλευράς διαφημιζόμενων τις τρεις πρώτες θέσεις μοιράζονται και πάλι οι Volkswagen, Google και Nike, με την VW να επιτυγχάνει την πρώτη θέση για 11η φορά σε 14 χρόνια.

Σε επίπεδο διαφημιστικών εταιρειών, τα σκήπτρα κρατά η Wieden+Kennedy Portland Νέας Υόρκης και ακολουθούν οι  Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi, BBH Λονδίνου, AlmapBBDO Σάο Πάολο, Adam&EveDDB Λονδίνου και Dentsu Τόκιο. Για τα digital agencies, τα περισσότερα βραβεία το 2012 απέσπασε η Hakuhodo Τόκιο, σηματοδοτώντας την πρώτη φορά που ιαπωνικό digital agency κατακτά αυτή την κορυφή.

Όσον αφορά σε διαφημιστικά δίκτυα, η κατάταξη παραμένει ίδια για 4η συνεχή χρονιά στις 4 πρώτες θέσεις: BBDO, DDB, Ogilvy, Leo Burnett. Στην 5η θέση ήρθε η Y&R, καταγράφοντας την καλύτερη επιδοσή της μέχρι σήμερα.