Ανακοινώθηκαν οι πρώτες εταιρείες που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία «All In», την οποία ανέπτυξαν οι βρετανικοί φορείς του industry, Advertising Association, Incorporated Society of British Advertisers (ISBA) και Institute of Practitioners in Advertising (IPA), με στόχο να ενθαρρύνουν τη διαφορετικότητα στον χώρο εργασίας. Το αρχικό roster περιλαμβάνει εταιρείες όπως Tesco, P&G, Google, Specsavers, TikTok και Pinterest, οι οποίες έχουν υποβάλλει στοιχεία που τεκμηριώνουν ότι στηρίζουν τη δέσμευση.

Οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις έχουν υιοθετήσει τις πρώτες 6 δράσεις του σχεδιασμού: βελτίωση της εμπειρίας και της εκπροσώπησης μαύρων ταλέντων, ταλέντων με αναπηρία, ταλέντων από την εργατική τάξη, γυναικών, ταλέντων ασιατικής καταγωγής και ταλέντων μεγαλύτερης ηλικίας.

Το All In λανσαρίστηκε τον περασμένο Ιούνιο, στον απόηχο έκθεσης του Inclusion Working Group σύμφωνα με την οποία μόλις το 1% των μαύρων ταλέντων κατέχει C-suite θέση, ενώ τα ταλέντα με αναπηρίες υποεκπροσωπούνται. «Συνεργαζόμαστε στενά με τα μέλη μας ώστε να διασφαλίσουμε ότι το All In Action Plan εφαρμόζεται σε όλη τη βιομηχανία. Είναι φανταστικό να βλέπουμε τόσες πολλές εταιρείες να εμπλέκονται για να δείξουν τι κάνουν για να δημιουργήσουν ένα πιο συμπεριληπτικό περιβάλλον εργασίας», ανέφερε η Commercial Director & Inclusion Lead της Advertising Association, Sharon Lloyd Barnes.

(Πηγή: Marketingweek.com)