Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη καμπάνια κύρους και προβολής του ονόματος της Thrakon, ενώ παράλληλα σηματοδοτεί την εκκίνηση μιας νέας εποχής για την εταιρική της ταυτότητα. Τόσο η γκάμα χρωμάτων Status της Thrakon, όσο και η εξωτερική θερμομόνωση Climaplus αλλά και οι κόλλες πλακιδίων της Thrakon, αποτελούν τα βασικά οχήματα επικοινωνίας της νέας καμπάνιας. 

Η καμπάνια θα λανσαριστεί αρχικά σε όλους τους μεγάλους τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλήνιας εμβέλειας, σε συνδρομητικά κανάλια αλλά και στα social media ενώ σύντομα η καμπάνια θα πλαισιωθεί και από διαφήμιση σε επιτυχημένους ραδιοφωνικούς σταθμούς της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

Η δημιουργική ιδέα ανήκει στην διαφημιστική εταιρεία Day6, ενώ την παραγωγή υλοποίησε η Stefi & Lynx Productions. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η κίνηση αυτή εντάσσεται στη στρατηγική του ομίλου για αύξηση του κύκλου εργασιών και του μεριδίου της εταιρείας στην ελληνική αγορά.