Καθ’όλη τη διάρκεια του lockdown, αναφέρει έρευνα της KPMG

Τις πολλαπλές επιπτώσεις της πανδημίας στη συμπεριφορά των καταναλωτών αναδεικνύει νέα παγκόσμια έρευνα του Global Customer Center of Excellence της KPMG International, με τίτλο «Me, My Life, My Wallet», σε δείγμα 18.567 καταναλωτών, όπου συμμετείχε, για πρώτη φορά, και η Ελλάδα. Οι Έλληνες καταναλωτές προσαρμόστηκαν στον ψηφιακό τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων, στις νέες μεθόδους click away, click n’collect, σε νέο τρόπο εργασίας και μάθησης.

Συγκεκριμένα, 85% θεωρούν ότι ο τρόπος και η ευκολία παράδοσης των προϊόντων από e-αγορές, παίζει καθοριστικό ρόλο στην εμπειρία τους, ενώ 80% ότι η προσωποποιημένη πληροφόρηση ενισχύει την πιστότητα και ενδυναμώνει τη σχέση με την εταιρεία. Επίσης, 70% παραδέχονται ότι δοκίμασαν νέα προϊόντα, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, και ειδικά εκείνα που προωθούν την υγεία και την ευεξία. Επιπλέον, 90% δήλωσαν ότι εκτιμούν εταιρείες, που προάγουν την εταιρική υπευθυνότητα και των οποίων οι ενέργειες ευθυγραμμίζονται με τις δικές τους πεποιθήσεις και αξίες.