Σε μια νέα εκπαιδευτική πρωτοβουλία καλούνται να συμμετάσχουν επαγγελματίες της διαφήμισης και του marketing, η οποία θα τους παρέχει σημαντικές πληροφορίες για τους τρόπους με τους οποίους το industry μπορεί να καταστεί πιο βιώσιμο από περιβαλλοντικής πλευράς.

Το νέο course της Advertising Association, το οποίο λανσαρίστηκε χθες, περιλαμβάνει εκπαίδευση στην ιστορία της κλιματικής αλλαγής και έναν πρακτικό οδηγό τόσο για το ανθρώπινο δυναμικό, όσο και για τους οργανισμούς σχετικά με δράσεις στον χώρο εργασίας και με οδηγίες για την αλλαγή των creative briefs, προκειμένου να περιλαμβάνουν περισσότερο βιώσιμα μηνύματα. Επιπλέον, θα εξετάζει τους κανονισμούς σχετικά με περιβαλλοντικά ζητήματα, συμπεριλαμβανομένης της αποφυγής παραπλανητικών ισχυρισμών, του λεγόμενου «greenwashing», ενώ θα παρέχει πληροφορίες για την πρωτοβουλία Ad Net Zero της ΑΑ.

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος διάρκειας 10 ωρών, θα απονέμεται στους συμμετέχοντες το Essentials Certificate, το οποίο θα πιστοποιεί την κατάρτισή τους, προκειμένου να αισθάνονται ότι μπορούν να συμβάλλουν, ώστε ο κλάδος να φτάσει τις μηδενικές εκπομπές διοξειδίου στη διαφήμιση έως το 2030, ανέφερε η ΑΑ. Η εκπαίδευση διατίθεται τόσο σε προσωπικό τόσο από τη Βρετανία, όσο και από όλον τον κόσμο, ενώ πρόσβαση παρέχεται και μέσω της IPA, η οποία ηγείται της πρωτοβουλίας Ad Net Zero με τις AA και ISBA.

(Πηγή: Campaign)