Διαρκείς αλλαγές στον τρόπο που τα άτομα δαπανούν χρήματα για ψυχαγωγία, εντός και εκτός σπιτιού φαίνεται να προκάλεσαν τα περιοριστικά μέτρα λόγω Covid-19. Αυτό δείχνει πρόσφατη έρευνα της Vivendi, σύμφωνα με την οποία οι μισοί σχεδόν από τους καταναλωτές παγκοσμίως εκτιμούν ότι οι συμπεριφορές τους αναφορικά με τα media θα μετασχηματιστούν στη μετά-κορωνοϊό εποχή. Στη μελέτη συμμετείχαν περισσότεροι από 7.000 καταναλωτές, σε Ευρώπη, Αμερική και Ασία.
Παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα στο Lions Live, η Maria Garrido, Senior Vice-President/Brand Marketing της Vivendi, έκανε τις εξής προβλέψεις: Οι digital natives και ιδιαίτερα οι Gen-Zers θα αναζητούν, πολύ περισσότερο, ζωντανές, face-to-face εμπειρίες, ενώ οι οικογένειες με μικρά παιδιά θα απαιτήσουν ψηφιακούς τρόπους διασκέδασης στο σπίτι, για χαλάρωση και συλλογικές στιγμές ψυχαγωγίας.
Το πιο σημαντικό ίσως για τα brands, είναι ότι θα υπάρξει σημαντική επιτάχυνση στη δημιουργία περιεχομένου διαδικτυακά, συμπεριλαμβανομένων διαδραστικών εμπειριών διασκέδασης. Όπως προκύπτει από την έρευνα, το 44% των ερωτωμένων δήλωσε ότι σχεδιάζει να επιστρέψει σε σινεμά, συναυλίες και θέατρα το νωρίτερο δυνατό, φανερώνοντας μια μεγάλη ανάγκη για επάνοδο στην κοινωνικότητα, αν και το 23% προβλέπει ότι θα αυξήσει τη χρήση ψηφιακών μέσων για τη διασκέδασή του. (Πηγή: WARC)