Πρόκειται για μια ενδιαφέρουσα καινοτομία, η οποία αναμένεται να προκαλέσει το ενδιαφέρον της διαφημιστικής αγοράς, όχι μόνο για το περιοδικό αυτό καθαυτό, αλλά και για το γεγονός ότι ενδέχεται να ανοίξει το δρόμο για ανάλογες κινήσεις και από άλλα περιοδικά. Σε μια περίοδο που οι αναγνώστες μειώνονται, διαφημιστές και διαφημιζόμενοι επιδιώκουν τη μέγιστη αποτελεσματικότητα του κάθε ευρώ που επενδύουν στα έντυπα.

Αναγκαία και ικανή συνθήκη για να το επιτύχουν είναι να επενδύσουν σε τίτλους λιγότερους μεν, ισχυρότερους δε. Και ισχυρότερος τίτλος στην παρούσα συγκυρία είναι ο τίτλος που έχει υψηλή κυκλοφορία. Κάτι που σαφώς και εξασφαλίζει η συγκεκριμένη πρωτοβουλία του Homme, αφού με βάση τις μέσες κυκλοφορίες του 2011, το περιοδικό θα διαβάζεται από περισσότερους από 110.000 αναγνώστες, εάν υπολογίσει κανείς τη μέση κυκλοφορία του Έθνους της Κυριακής και της Ημερησίας του Σαββάτου.

Θα πρέπει ωστόσο στο σημείο αυτό να επισημανθεί το γεγονός ότι για ένα διάστημα, το Homme κυκλοφορούσε και με το Πρώτο Θέμα (από τον Φεβρουάριο του 2009), κίνηση όμως που δεν είχε συνέχεια, μετά την αποχώρηση της Πήγασος Εκδοτικής από το μετοχικό κεφάλαιο της συγκεκριμένης εφημερίδας.

Φώτης Τσιμέλας: «Διευρύνουμε τη βάση και την επιρροή μας»
Για να έλθουμε όμως στο δια ταύτα, οι 10 εκδόσεις του Homme για το 2011, θα κυκλοφορούν κανονικά κάθε τελευταία Κυριακή του μήνα με την εφημερίδα «Έθνος της Κυριακής» και το επόμενο Σάββατο μαζί με την Ημερησία του Σαββάτου. Και φυσικά, μετά θα κυκλοφορεί και στα περίπτερα αυτόνομο, όπως ισχύει και σήμερα. «Με τον τρόπο αυτό, θα διευρύνουμε τη βάση και την επιρροή μας σε μια εποχή που ο ανταγωνισμός συρρικνώνεται ποιοτικά, αλλά και ψυχολογικά» δηλώνει ο Φώτης Τσιμέλας, Διευθυντής του περιοδικού στο τελευταίο Editorial του Homme.

«Είναι μια νέα εποχή, άλλωστε, που έχει ζωτική ανάγκη από νέες ιδέες. Από ιδέες μάλιστα που έχουν ξαναδοκιμαστεί αλλά είναι φανερό πως μπορεί να είναι εγγυημένα επιτυχημένες». Αναφερόμενος στην αποδοχή που αναμένεται να έχει η ευρηματική αυτή πρωτοβουλία του Homme, o Φώτης Τσιμέλας αναφέρει: «Θα δώσουμε ένα ακόμα κίνητρο στους διαφημιζόμενους να επικοινωνήσουν τα προϊόντα και τις ιδέες τους σε ένα μεγαλύτερο και ακόμη πιο δυνατό αναγνωστικό κράμα. Παράλληλα, θα θυμίσουμε σε εαυτούς και αλλήλους πως τα περιοδικά είναι υποχρεωμένα από τη φύση τους να καινοτομούν και με κάθε τους επιλογή να αλλάζουν τα δεδομένα της αγοράς και τον τρόπο σκέψης όλης της «φυλής”».

DNA καινοτομίας
Το Homme αποτελεί ένα περιοδικό που από τα πρώτα δείγματα γραφής του απέδειξε τον καινοτόμο χαρακτήρα του. Το πλέον χαρακτηριστικό δείγμα είναι η απόφαση να κυκλοφορήσει τον Δεκέμβριο του 2007, με τη μορφή εφημερίδας, με αφορμή τα 60 χρόνια κυκλοφορίας της Ημερησίας. Το τεύχος εκείνο είχε τη μορφή μιας κλασικής εφημερίδας μεγάλου σχήματος, διατηρώντας, όμως, την υψηλή αισθητική του και την πολυσυλλεκτική φυσιογνωμία της ύλης του.

Η έκδοση εκείνη ακολουθώντας τις τάσεις των σημαντικότερων εφημερίδων διεθνώς, ήταν χωρισμένη σε πέντε αυτόνομα sections της ίδιας βαρύτητας, ενώ το πνεύμα της ύλης έδινε έμφαση στην Καλή Ζωή (Good Life). Η επιτυχία της συγκεκριμένης έκδοσης ήταν τέτοια που «ανάγκασε» τους ανθρώπους του Homme να ξανασκεφθούν αντίστοιχης φυσιογνωμίας και σχήματος εκδόσεις.

Έτσι, ένα χρόνο αργότερα, το Homme κυκλοφόρησε και πάλι με τη μορφή εφημερίδας, με ένα τεύχος αφιερωμένο στη μόδα. «Έχουμε την πολυτέλεια εδώ και περίπου 8 χρόνια να δημιουργούμε ένα έντυπο με ένα σκληροπυρηνικά πιστό κοινό, έναν τίτλο τιμής, που ειδικά στις μέρες μας αποκτά μια ακόμα πιο κρίσιμη αξία. Απολαμβάνουμε επίσης επί σειρά ετών το σεβασμό των διαφημιστών, που συμπορεύονται μαζί μας στη μέθοδο, την αισθητική και τη φιλοσοφία πάνω στην οποία χτίζουμε τεύχη με μοναδικότητα κάθε μήνα» καταλήγει ο Φώτης Τσιμέλας.