Μειώνονται στο ήμισυ οι δαπάνες σε pre-holiday δραστηριότητες

Δραστικές αλλαγές στον τρόπο κατανάλωσης πριν τα Χριστούγεννα φέρνει η πανδημία του Covid-19, με το ήμισυ σχεδόν των καταναλωτών (48%) να παραδέχονται ότι θα δαπανήσουν μικρότερα ποσά για εορταστικές εκδηλώσεις φέτος, αποκαλύπτει διεθνής έρευνα των Toluna, Harris Interactive και KuRunData. Μάλιστα, οι εορτασμοί, την περίοδο πριν από τις γιορτές, θα επηρεαστούν περισσότερο, με το 42% των καταναλωτών να αναφέρουν ότι σχεδιάζουν να ξοδέψουν λιγότερα. Ο κλάδος που επηρεάζεται λιγότερο τη φετινή γιορτινή περίοδο είναι εκείνος των τροφίμων με το 46% να μην αναφέρουν αλλαγές στις δαπάνες.

Παράλληλα, οι καταναλωτές δείχνουν, φέτος, μικρότερο ενδιαφέρον ακόμα και για shopping events προσφορών, όπως τα Black Friday και Cyber Monday, και δηλώνουν ότι η αβεβαιότητα που προκάλεσε η πανδημία και η ανησυχία για την οικονομική τους κατάσταση τους εμποδίζουν να προχωρήσουν σε έξοδα. Επιπλέον, τα brands θα πρέπει να κάνουν τις τιμές τους πιο συμφέρουσες, αφού σε αυτό θα βασιστούν το 49% των καταναλωτών, ενώ θα πρέπει να προσαρμόσουν και τις χριστουγεννιάτικες καμπάνιες τους, καθώς 26% του κοινού αναφέρει ότι ψωνίζει βάσει συναισθήματος.

(Πηγή: Warc)