Και βεβαίως το κείμενο είναι αστείο αν σκεφτεί κανείς ότι λιγότερο από ένα χρόνο μετά, ο ίδιος Peter Kafka εξηγεί, πάντα στο AllThingsD (http://allthingsd.com/20130417/twitter-tries-to-make-its-ad-pitch-more-googley-with-keyword-targeting/) πώς λειτουργεί το καινούριο «Keyword Targeting in Timelines» (http://advertising.twitter.com/2013/04/Introducing-Keyword-Targeting-in-Timeline.html) το οποίο κάνει αυτό ακριβώς.

Θα μου πείτε, «εσύ ξέρεις περισσότερα από το AllThingsD;» Και θα σας πω «δεν ξέρω αν ξέρω περισσότερα πάντως σίγουρα δεν ξέρω λιγότερα!» Και δεν είμαι ο μόνος, φαντάζομαι. Υπάρχει κανείς εντός πιάτσας που να χρησιμοποιεί το Twitter, να παρακολουθεί τις κινήσεις του και που να μην έχει δει ότι προσπαθεί σιγά-σιγά και σταθερά να ανακαλύψει ένα διαφημιστικό μοντέλο που θα του επιτρέψει να εκμεταλλευτεί τα 200 εκατομμύρια κόσμο που έχει από κάτω του; Και αν υπάρχει να έρθει με τον κηδεμόνα του καθώς αν είσαι εντός «πιάτσας» και απλά «τιτιβίζεις» πρέπει κάποιος να σου μιλήσει για τα Social Media και την επιχειρηματική τους διάσταση. Και τελικά ποιος είναι ο πιο εύκολος τρόπος να το κάνει από το να τσιμπάει keywords από αυτά που λένε οι χρήστες και να φτιάξει λίστες με τα καλύτερα τις οποίες να πουλάει στους διαφημιζόμενους; Χρειάζεται να είσαι search engine για να το κάνεις αυτό;

Προφανώς όχι! Το αν το σύστημα θα λειτουργήσει εξίσου καλά με το AdWords βεβαίως θα το δούμε στην πράξη αφού ο τρόπος που λειτουργεί ο χρήστης είναι διαφορετικός στην Google και διαφορετικός στο Twitter: όταν ψάχνεις κάτι στην Google, ψάχνεις ενώ όταν λες κάτι στο Twitter (συνήθως) σαχλαμαρίζεις και υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο το να αρχίζεις να βλέπεις διαφημίσεις σχετικές με τη σαχλαμάρα σου να φανεί από σουρεαλιστικό μέχρι creepy (ό,τι και να λένε οι ειδικοί τους, το «intent» σπάνια μπορεί να το πιάσει ικανοποιητικά ένας αλγόριθμος). Από την άλλη, η κίνηση είναι ενδιαφέρουσα όπως ενδιαφέρουσες θα είναι και οι τυχόν… συνέργειες που θα προκύψουν στο μέλλον: μπορεί να φανταστεί κανείς τι παπαρολογίες περί «Μεγάλου Αδελφού» έχουμε να ακούσουμε αν γίνει καμιά συμμαχία μεταξύ Twitter και Facebook στον συγκεκριμένο τομέα π.χ.;