Στο Publishing Conference ’12, ευρωπαίοι ειδήμονες θα «δείξουν το δρόμο»

Σίγουρα, όμως, είναι αγορές που προσφέρουν πολλές ευκαιρίες σε αυτούς που σπεύδουν να τις «αποικίσουν». Ποιες είναι αυτές; Στο Publishing Conference ’12 (www.publishingconference.gr), το οποίο θα πραγματοποιηθεί σε λίγες μέρες, δύο ευρωπαίοι ειδήμονες θα απαντήσουν σε σειρά κρίσιμων ερωτημάτων: Ποιο αποδεικνύεται το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των εκδοτών στον ψηφιακό κόσμο; Πώς μεταφράζεται σε πρόσθετα έσοδα η αξία του εκδοτικού περιβάλλοντος -από το loyalty του κοινού μέχρι την υψηλών προδιαγραφών ύλη; Πώς διαφοροποιείται ο παραγωγός πρωτογενούς ποιοτικού περιεχομένου σε μία αγορά, η οποία βρίθει δημοσιογραφικών και διαφημιστικών επιλογών;

Αυτές οι απαντήσεις και πολλές άλλες θα δοθούν από τον Tim Cain, Head of Research & Insight της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου Μεγάλης Βρετανίας -με μέλη τους μεγαλύτερους παραδοσιακούς εκδότες αλλά και τους σημαντικότερους αμιγώς ψηφιακούς- και από τον Maciej Wicha, Director of Services & e-Commerce στην Agora Group, τον κορυφαίο εκδοτικό οργανισμό στην Πολωνία. Στο συνέδριο, το οποίο εδώ και χρόνια αποτελεί την ετήσια εκδήλωση συνάντησης και επιμόρφωσης της εγχώριας εκδοτικής αγοράς, θα δώσουν επίσης το «παρών» διακεκριμένα στελέχη από καταξιωμένους εκδοτικούς οργανισμούς, όπως οι Le Monde, Prisa, RCS Digital και Innovation Media Consulting.