Τούτο σημαίνει πως αυτό που λέμε «παιδικές ασθένειες» είναι καιρός να ιαθούν. Δεν ξέρω όμως κατά πόσο αυτό έχει γίνει πράξη, αφού καθημερινά βλέπουμε ότι σε αρκετά από αυτά τα sites η δημοσιογραφική δεοντολογία πάει περίπατο. Και τι εννοώ; Θέλοντας προφανώς να αποσπάσουν το ενδιαφέρον του χρήστη/αναγνώστη δημοσιεύουν τίτλους οι οποίοι είναι μεν «τραβηχτικοί», αλλά όταν «κλικάρεις» σε αυτούς για να διαβάσεις το όλο ρεπορτάζ, διαπιστώνεις ότι ο τίτλος αυτός αρχίζει σιγά-σιγά να…αμβλύνεται, με αποτέλεσμα όταν ολοκληρώσεις την ανάγνωση να έχεις την αίσθηση ότι αυτός απείχε από το όλο ρεπορτάζ.

Και μπορεί ο τίτλος να πέτυχε το στόχο του, αφού σε ανάγκασε να «κλικάρεις» σε αυτόν, ωστόσο είναι σίγουρο ότι στον επόμενο τίτλο αντίστοιχου ενδιαφέροντος, θα σκεφθείς μήπως είναι πάλι τίτλος ολίγον παραπλανητικός. Με 3-4 ανάλογους τίτλους όμως η όλη αξιοπιστία και εγκυρότητα του site τίθεται εν αμφιβόλω. Και αυτό δεν μπορεί παρά να είναι ζημιά. Και μπορεί σε άλλες εποχές αυτή η «στρατηγική» να ήταν απλά μη αποδεκτή, στις μέρες μας όμως γίνεται άκρως επικίνδυνη, για ευνόητους πιστεύω λόγους. To τεύχος που κρατάτε στα χέρια σας είναι ένα τεύχος «πράσινο», αφιερωμένο στο green marketing και στη δυναμική που αυτό αναπτύσσει σε ένα περιβάλλον ύφεσης.

Αρκετά ενδιαφέροντα θέματα παρουσιάζονται στο πλαίσιο του σχετικού αφιερώματος, τα οποία αξίζει να διαβάσετε. Κυρίως για να διαπιστώσετε τα οφέλη που τελικά αποκομίζει μια εταιρεία που θα επενδύσει σε αυτό στρατηγικά και όχι εξ ανάγκης. Τέλος, μια ακόμα ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συνέντευξη φιλοξενούμε σε αυτό το τεύχος. Ο Κώστας Βαξεβάνης, ο έμπειρος δημοσιογράφος που «κρύβεται» πίσω από την επιτυχημένη τηλεοπτική εκπομπή «Το κουτί της Πανδώρας» μιλάει για την πρωτοβουλία που έλαβε να δημιουργήσει σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς ένα περιοδικό, το Hot Doc, που θα δίνει έμφαση στο ρεπορτάζ, στην έρευνα και στη σωστή δημοσιογραφία.