Σε εξέλιξη πρόγραμμα περικοπών 1,5 δισ. δολαρίων μέχρι το 2014

(Νέα Υόρκη)  Η εταιρεία αναμένεται να αυξήσει τη διαφημιστική της επένδυση στο core brand της, την Pepsi Cola, καθώς και στα σνακ στη Β. Αμερική, τα οποία εκτιμάται ότι έχουν «εγκαταλειφθεί», λόγω εστίασης στα υγιεινότερα brands της. Επιπλέον, προχωρά σε περικοπή 8.700 θέσεων εργασίας, αριθμός που αντιστοιχεί στο 3% περίπου του δυναμικού της.

Οι απολύσεις εντάσσονται στο πλάνο της εταιρείας για περικοπές ύψους 1,5 δισ. δολαρίων μέχρι το 2014. Άλλα μέτρα που εντάσσονται σε αυτό, αφορούν σε οργανωτικές αλλαγές, σε στενότερη συνεργασία μεταξύ των χωρών, σε εξορθολογισμό των συνεργασιών της με τα agencies και στο λανσάρισμα νέων τεχνολογιών.