Οι περισσότερες συμμετοχές aπό την Bold Ogilvy

Η εταιρεία με τις περισσότερες συμμετοχές είναι η Bold Ogilvy η οποία έχει στείλει 4 τηλεοπτικά σποτ, για τα brands ΟΤΕ και Cosmote, και 7 καταχωρίσεις, μεταξύ των οποίων και αυτές για το οδοντικό νήμα AloeDent που βραβεύτηκαν πρόσφατα στο Golden Drum -οι υπόλοιπες είναι δύο για τη Uni-Pharma και από μία για τη Sarantis και τη Maik Artistic Team. Δεύτερη σε συμμετοχές είναι η Leo Burnett η οποία θα διεκδικήσει τη διάκριση με το σποτ «Whoopee» για το Τζόκερ και με δύο υποψηφιότητες για τα παιδικά έπιπλα της Ikea στις κατηγορίες Media και Outdoor.

Επίσης, η McCann Erickson θα διαγωνιστεί στο Design με το «Good or Bad» ημερολόγιό της και στο Film με το σποτ «Shave», ενώ η Fuel Athens συμμετέχει με 2 έργα («Ferret» και «Baby Bottle») στην κατηγορία Print. Τέλος, άλλη μία ελληνική καταχώριση είναι αυτή της attp για τα καταστήματα Λητώ.