Τα δύο Gold DIME Awards αφορούν αφενός το καλύτερο προσωποποιημένο Service σε B2C & B2B πελάτες, αφετέρου το λανσάρισμα και επαναλανσάρισμα της καμπάνιας Black Friday της εταιρείας. Η ομάδα του Πλαισίου πήρε τη δεύτερη θέση για τα καλύτερα e-newsletters, αλλά και για το performance Marketing που υλοποιεί.

Τέλος, στο τρίτο σκαλί του βάθρου, το Πλαίσιο ανέβηκε στην κατηγορία του αποτελεσματικού marketing στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Οι πέντε διακρίσεις για την Πλαίσιο Computers, τρεις περισσότερες από την περσινή χρονιά, αποτελούν σημαντική αναγνώριση της συστηματικής προσπάθειας της εταιρείας να βρίσκεται κοντά στους πελάτες της, βελτιώνοντας τις ψηφιακές της υπηρεσίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση τους», επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.