Η Lidl Ελλάς ξεχώρισε για ακόμη μία χρονιά με 5 βραβεία στα Social Media Awards. Συγκεκριμένα, απέσπασε Gold βραβείο στην κατηγορία «Best in Supermarkets» για τη στρατηγική επικοινωνίας employer branding που προβάλλει τη Lidl Ελλάς ως εργοδότη επιλογής στο YouΤube, Silver βραβείο στην κατηγορία «Best Implementation of LinkedIn as a Marketing Solution Tool» για τη δημιουργία ποιοτικού πρωτότυπου περιεχομένου με πρωταγωνιστή το #teamLidl, στο κανάλι της Lidl Ελλάς στο LinkedIn και Silver βραβείο στην κατηγορία «Best Use of Skippable Video Ads» για τη δημιουργία YouΤube video series με πρωταγωνιστές εργαζομένους της εταιρείας.

Παράλληλα, απέσπασε Bronze βραβείο στην κατηγορία «Best Social Media Strategy for Brand Awareness» για την ολιστική στρατηγική επικοινωνία employer branding και την αξιοποίηση καινοτόμων καναλιών επικοινωνίας και στην κατηγορία «Best Social Media Strategy for CSR» για την επικοινωνία δράσεων Diversity & Inclusion με τους εργαζομένους της Lidl Ελλάς σε πρώτο πλάνο.