Πιο συγκεκριμένα, η Lidl Ελλάς έλαβε Χρυσό βραβείο για τη στρατηγική αξιοποίησης του e-newsletter και την αποτελεσματικότητά του, Aργυρό βραβείο για το κανάλι της στο YouTube και τη στρατηγική επίτευξης οργανικών αποτελεσμάτων, Αργυρό βραβείο για το επιτυχημένο λανσάρισμα της καμπάνιας «20 χρόνια Lidl Ελλάς» στο digital περιβάλλον, Αργυρό βραβείο για το mobile app και την αξιοποίησή του για την ενίσχυση της εμπειρίας και πιστότητας των χρηστών και Χάλκινο βραβείο για την επιτυχημένη προώθηση του online φυλλαδίου μέσω του programmatic δικτύου.