Θεαματική αύξηση του μεριδίου των ηλεκτρονικών πωλήσεων στον κύκλο εργασιών της σημείωσε η Nobacco μετά τον φετινό Μάρτιο. Ο retailer εναλλακτικών λύσεων στο κάπνισμα είδε το ποσοστό του e-commerce επί του τζίρου το διάστημα Μάρτιος – Ιούνιος 2020 να πενταπλασιάζεται, από 3% σε 15,5%, με το σχετικό ποσοστό να ανέρχεται στο 22% το δίμηνο των οριζόντιων περιοριστικών μέτρων (Μάρτιος – Απρίλιος 2020).
Το συγκεκριμένο διάστημα, ο όγκος των ηλεκτρονικών πωλήσεων παρουσίασε τριψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, στο 566%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, ωθώντας την εταιρεία σε ταχεία εσωτερική αναδιοργάνωση προκειμένου να ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση.
Στελέχη της εταιρείας σημειώνουν ότι η διατήρηση σημαντικά υψηλότερων μεριδίων πωλήσεων μέσω του e-shop και μετά την επαναλειτουργία των φυσικών σημείων πώλησης δείχνει τάση παγίωσης μιας καταναλωτικής συμπεριφοράς που ενισχύθηκε κατά την περίοδο του lockdown. Παράλληλα, η Nobacco διακρίθηκε πρόσφατα για δεύτερη συνεχή χρονιά στον θεσμό των Diamonds of The Greek Economy 2020, στον οποίο βραβεύονται οι δυναμικότερες επιχειρήσεις της ελληνικής οικονομίας.