Σε μία εποχή που ενισχύεται η ανάγκη για μεγαλύτερη εξειδίκευση και μετρήσιμα αποτελέσματα, τα Peak Performance Marketing Awards φιλοδοξούν να συμβάλουν στην ανάδειξη των best practices που θα εμπνεύσουν, θα εκπαιδεύσουν, θα θέσουν τα σωστά benchmarks και θα οδηγήσουν σε ακόμα υψηλότερη αποτελεσματικότητα.

Απευθύνονται, λοιπόν, σε όλους όσοι έχουν πάθος με το Performance Marketing, διακρίνονται σε αυτό και επενδύουν καθημερινά στη βελτιστοποίηση της απόδοσής τους.

Οι κατηγορίες
Μέχρι και τις 12 Μαΐου θα μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλουν τις υποψηφιότητές τους στις ενότητες «Best Campaigns in Performance Marketing», «Best Performance per Industry» και «Growth & Innovation in Performance Marketing».

Ενότητα 1: Best Campaigns in Performance Marketing
Τα βασικά κριτήρια αξιολόγησης των κατηγοριών αυτής της ενότητας είναι η επίτευξη απόλυτα μετρήσιμων στόχων, η αποτελεσματικότητα της ενέργειας και ο βαθμός καινοτομίας.
1.1 Best Digital Multi-Channel Campaign
1.2 Best Omnichannel Campaign (including non-Digital)
1.3 Best Display Campaign
1.4 Best Paid Search Campaign
1.5 Best Paid Social Campaign
1.6 Best Programmatic Campaign
1.7 Best SEO Campaign
1.8 Best Email Campaign
1.9 Best Mobile Campaign
1.10 Best Native Advertising Campaign
1.11 Best Content Campaign
1.12 Best Affiliate Marketing Program
1.13 Best Affiliate CPA Campaign
1.14 Best Audience Targeting Campaign
1.15 Best Lead Generation Campaign
1.16 Best Sales Campaign

Ενότητα 2: Best Performance per Industry
Στις παρακάτω κατηγορίες βραβεύεται η πιο αποτελεσματική χρήση του Performance Marketing από εταιρεία, ανά επιχειρηματικό κλάδο. Τα κύρια κριτήρια αξιολόγησης είναι η επίτευξη απόλυτα μετρήσιμων στόχων, η αποτελεσματικότητα των ενεργειών και ο βαθμός καινοτομίας.
2.1 Best Performance in Retail / E-Commerce
2.2 Best Performance in Travel & Leisure
2.3 Best Performance in Technology, Media & Telecommunications
2.4 Best Performance in Finance Services
2.5 Best Performance in Pharma, Health & Beauty
2.6 Best Performance in Energy & Utilities
2.7 Best Performance in B2B
2.8 Other

Ενότητα 3: Growth & Innovation in Performance Marketing

3.1 Best International Campaign
Βραβεύεται η καμπάνια, η οποία αξιοποίησε αποτελεσματικά το Performance Marketing και συνέβαλε αποφασιστικά στην εξωστρέφεια και την εξαγωγική δραστηριότητα του διαφημιζόμενου ανά την υφήλιο.

3.2 Best Innovative Campaign
Βραβεύεται η καμπάνια, η οποία εφάρμοσε καινοτόμες πρακτικές και διακρίθηκε τόσο για την αποτελεσματικότητά της όσο και για την πρωτοποριακή χρήση του Performance Marketing.

3.3 Best Use of Data
Βραβεύεται η εταιρεία, η οποία αξιοποίησε αποτελεσματικά τα διαθέσιμα data για να στοχεύσει τα κατάλληλα κοινά και να επιτύχει τους στόχους της.

Η Κριτική Επιτροπή
Τα Peak Performance Marketing Awards βάζουν ψηλά τον πήχη. Έσπευσαν, λοιπόν, να σχηματίσουν, με τη συμβολή της Google, μία Κριτική Επιτροπή, η οποία θα απαρτίζεται από κορυφαίους γνώστες του αντικειμένου. Ποιοι έχουν επιβεβαιώσει μέχρι τώρα τη συμμετοχή τους; Υψηλόβαθμα στελέχη από την Google, τον GR.E.CA, την Kayak και τις Digital Ecosystems, Globe One, Hangover Media, Interweave, iProspect, Koolmetrix, LinkWise, MediaCube, Mindshare, Neo@Ogilvy Athens, Protocol, Relevance, Reprise Media Athens, SEM Wizard, Sleed, Socialab, Starlink Greece, Tempo OMD, ThinkDigital Group Advertising, Upstream και Wedia.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Peak Performance Marketing Awards, είναι διαθέσιμες στο www.peakawards.gr.