Agency of the Year η iprospect, Brand of the Year η Eurobank
Με μεγάλη συμμετοχή, ενθουσιασμό και πανηγυρική διάθεση, πραγματοποιήθηκε πρόσφατα η Τελετή Απονομής των πρώτων Peak Performance Marketing Awards. Στόχος των βραβείων, τα οποία διοργανώθηκαν από την BOUSSIAS και το Marketing Week με την πολύτιμη υποστήριξη της Google, ήταν να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο Performance Marketing.

H μεγάλη συμμετοχή και ο ενθουσιασμός που χαρακτήρισαν την Τελετή Απονομής, επιβεβαίωσαν την επιθυμία της αγοράς του Digital για μία διοργάνωση η οποία θα αναδείκνυε το σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει πλέον το Performance Marketing στο σημερινό οικοσύστημα. Στην πρώτη λοιπόν διοργάνωση αναγνώρισης καλών πρακτικών στο πεδίο του performance marketing στην Ελλάδα, απονεμήθηκαν συνολικά 31 χρυσά, 30 ασημένια και 34 χάλκινα βραβεία. «Performance Agency of the Year» ανακηρύχθηκε η iProspect, ενώ η Eurobank τιμήθηκε με το βραβείο «Performance Brand of the Year».

Η iProspect απέσπασε 13 χρυσά βραβεία, 14 ασημένια και 8 χάλκινα. Στα gold βραβεία της βραδιάς από πλευράς agencies συναντάμε επίσης τις εταιρείες Reprise Media (6 Gold), Digital Ecosystems (4 Gold), Sleed (3 Gold), Koolmetrix (3 Gold), ενώ πολύ καλή εμφάνιση από πλευράς agencies είχαν επίσης οι εταιρείες ForestView, Interweave, Generation Y, Starlink, Hangover Media, Upstream, Relevance Digital, Wedia, Rascal, Neo@Ogilvy. Σημαντική ήταν και η παρουσία των πελατών στα βραβεία Performance, από πολλές διαφορετικές αγορές, με διαφημιζόμενους όπως Eurobank, Media Markt, Τράπεζα Πειραιώς, ΑΒ Βασιλόπουλος, Public, ΟΠΑΠ, Vodafone, κ.α.

Μια «Performance» βραδιά
Με την αποτελεσματικότητα λοιπόν στο επίκεντρο, οι οικοδέσποινες της βραδιάς Τζένη Μελιτά και Μαντώ Γαστεράτου υποδέχθηκαν περισσότερους από 200 εκπροσώπους του Performance Marketing στο φιλόξενο χώρο του Gazarte, ενώ πολλοί άλλοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την τελετή μέσω Live Streaming. Ένα από τα δεκάδες υψηλόβαθμα στελέχη που έδωσαν το «παρών» στην τελετή των Peak Performance Marketing Awards ήταν και ο Γιώργος Σαλιάρης Φασσέας, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, ο οποίος εξέφρασε την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι η αγορά στήριξε με θέρμη αυτήν την πρωτοβουλία και ευχαρίστησε τα Μέλη της Επιτροπής για την καλή δουλειά που έκαναν.

Παρούσα φυσικά και η Google που υποστήριξε τη διοργάνωση, με την Ελένη Μαυροειδή, Industry Manager της Google να συγχαίρει όλους τους νικητές και να υπογραμμίζει την «performance» καρδιά της εταιρείας: «Η Google είναι η ίδια μία εταιρεία που έχει μεγαλώσει πάνω στις performance πλατφόρμες», ανέφερε χαρακτηριστικά. Οι εταιρείες που βραβεύθηκαν έκαναν ιδιαίτερα «αισθητή» την παρουσία τους στο χώρο με ξέφρενα χειροκροτήματα και πανηγυρισμούς για τις ομάδες τους, ενώ δεν έλειψαν και οι ευρηματικές παρουσίες όπως η μασκώτ… «Bluestarino», που ανέβασαν επί σκηνής η Rascal και η Blue Star Ferries παραλαμβάνοντας τη διάκρισή τους. Η βραδιά ολοκληρώθηκε στον εξωτερικό χώρο του Gazarte, με ποτά, μουσική, χαλαρή διάθεση, networking και συγχαρητήρια στους νικητές.

«Η αγορά του Performance ωριμάζει»
Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της Απονομής, ρωτήσαμε τον Κώστα Μάντζιαρη, Managing Director της iProspect, τη σημασία που λαμβάνει για τον ίδιο και την εταιρεία η διάκριση του Agency of the Year στον τομέα του Performance Marketing. Όπως μας είπε, η σημασία της διάκρισης υπογραμμίζεται από το γεγονός ότι πρόκειται για τον πρώτο διαγωνισμό στην Ελλάδα για Performance Marketing, έναν τομέα για τον οποίο η iProspect αναγνωρίζεται διεθνώς. Όσον αφορά στις παραμέτρους που οδηγούν στην επιτυχία, ο ίδιος στέκεται πολύ στη σημασία της ομάδας: «Έχουμε χτίσει όλα αυτά τα χρόνια μία εξαιρετική ομάδα. Η εκπαίδευση και το know-how που έχει χτιστεί όλη την περασμένη δεκαετία στο Performance Marketing, φαίνεται να αποδίδει καρπούς». Παράλληλα, εντοπίζει μία μεγαλύτερη τόλμη από πλευράς πελατών: «Οι πελάτες αρχίζουν και τολμούν πλέον σε περισσότερα πράγματα που προτείνουμε, οπότε αυτή η ελευθερία που μας δίνουν, μας ωθεί σε μεγαλύτερα και καλύτερα πράγματα. Η αγορά δείχνει να ωριμάζει, να δοκιμάζει, να δίνει βαρύτητα στο return on investment και να πηγαίνει ένα βήμα παρακάτω στο Performance Marketing», μας είπε χαρακτηριστικά.

«Από το play safe, στο fail fast»
Τον τίτλο του Brand of the Year στα Performance Marketing Awards, σήκωσε η Eurobank. Τι σημαίνει αυτό για έναν διαφημιζόμενο, και μάλιστα από έναν χώρο που φέρει τη φήμη των δυσκίνητων, γραφειοκρατικών οργανισμών; «Έχετε δίκιο, οι Τράπεζες έχουν τη φήμη των οργανισμών που κινούνται αργά, που δεν τολμούν», μας λέει ο Άγγελος Γαλανάκης, Performance Manager, Digital Presence, Group Digital Banking της Eurobank. «Αυτή ήταν και η πρώτη πρόκληση στην οποία θέλησε να απαντήσει όλη η ομάδα της ψηφιακής Τραπεζικής της Eurobank», εξηγεί. Ειδικότερα στο κομμάτι του performance, ο Α. Γαλανάκης κάνει λόγο για ενδιαφέροντα projects και έναν εξαιρετικό συνεργάτη, την isobar iprospect, που συμμετείχε σε επίπεδο πραγματικού partnership, «ώστε να κάνουμε πράξη το όραμα.

Όλο αυτό, μετά από πρακτικά ενάμισι χρόνο λειτουργίας του digital presence, είχε αυτή την ευτυχή κατάληξη», μας λέει, επισημαίνοντας ότι αυτή είναι μόνον η αρχή: «Τώρα έχουμε ξεκινήσει, έχουμε “σετάρει” όλες τις διαδικασίες και μόνον καλύτερα μπορούμε να πάμε». Ποια είναι όμως τα πολύτιμα «μαθήματα» που ενδεχομένως προκύπτουν από όλη αυτή τη διαδικασία; «Το βασικό, είναι να μη φοβόμαστε να δοκιμάσουμε καινούργιες πρακτικές», υπογραμμίζει ο Άγγελος Γαλανάκης: «Αυτό που παλιά έλεγαν, ότι πρέπει να πηγαίνουμε εκ του ασφαλούς, δηλαδή το “play safe”, πρέπει να το αλλάξουμε ως νοοτροπία και να πάμε στο fail fast! Δηλαδή, να τολμήσουμε ακόμη κι αν αποτύχουμε. Το να αποτύχει κανείς γρήγορα είναι ένα κέρδος. Κερδίζει όλη εκείνη τη γνώση που είναι απαραίτητη για να βελτιωθεί».



Ευρεία κριτική επιτροπή

Όπως ανέφερε και ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, Γιώργος Σαλιάρης Φασσέας, ένα από τα καλά της διοργάνωσης ήταν και η ευρεία συμμετοχή της αγοράς στην Κριτική Επιτροπή. Τα έργα, αξιολόγησαν υψηλόβαθμα στελέχη από όλο το φάσμα του οικοσυτήματος: Ορέστης Ανδριάνης Industry Manager Google, Φώτης Αντωνόπουλος Πρόεδρος GRECA, Γιώργος Αναγνωστόπουλος Ιδρυτής Socialab, Γιώργος Γκριτζάλας Managing Director Hangover Media, Νάσος Ευσταθιάδης Head of Digital Services Mindshare, Νίκος Κωστρόγλου CEO and Founder KoolMetrix, Γιώργος Φραγκάκης Managing Director TDG Advertising, Θοδωρής Κοκκινιάς VP, Performance Marketing Kayak, Δημήτρης Παπουτσής CEO Globe One, Θωμάς Μεταξάς Director of Performance Marketing Tempo OMD, Κωνσταντίνος Σκιάνης Partner, Head of Digital Marketing MediaCube, Λίντα Γαλάζιου Head of Performance Digital Ecosystems, Μπάμπης Χωριανόπουλος Head of Digital Marketing Upstream, Μάνος Λίτινας Director of Search & Digital Optimization Rascal EMEA, Rascal, Βαγγέλης Κοβαίος Business Director Neo@Ogilvy Athens, Γιώργος Χαραλαμπάκης Ιδρυτής SnapMarketer, Πάνος Κοντόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος Wedia, Γιώργος Σωτηροπουλος Co-founder & Client Services Director LinkWise, Κώστας Μάντζιαρης Managing Director iProspect, Δημήτρης Μανιάτης Head of Reprise Media/Mediabrands, Αναστάσιος Σπανίδης CEO Generation Y, Στέλιος Ηλιάκης Managing Director Sleed, Κωνσταντίνος Μπακόπουλος Γενικός Διευθυντής Protocol, Θανάσης Σοφιανός Founder & General Manager Relevance, Βασίλης Κατσικάδης Advisor SEM Wizard, Βιβή Καμάμη Managing Director Starlink Greece, Αίγλη Μπαλαμάτση Managing Director Interweave, Ελένη Μαυροειδή Industry Manager, Google.

Performance Marketing Insights
Μέλη της κριτικής επιτροπής και εκπρόσωποι των εταιρειών που βραβεύθηκαν, δίνουν insights τόσο για τις διακρίσεις, όσο και για τη σημασία ενός θεσμού επιβράβευσης ενεργειών Performance Marketing για την ελληνική αγορά. Όπως επισημαίνει χαρακτηριστικά η Ελένη Μαυροειδή της Google, το επίπεδο των συμμετοχών ήταν ιδιαίτερα υψηλό, γεγονός που φανερώνει την ωριμότητα της ελληνικής αγοράς.

Συγκρίσιμο με αγορές του εξωτερικού το επίπεδο των ελληνικών συμμετοχών
Είναι μεγάλη μας τιμή ως Google να υποστηρίζουμε διοργανώσεις όπως τα Peak Performance Awards, τα οποία διεξήχθησαν με απόλυτη επιτυχία και έδωσαν την ευκαιρία να βραβευτούν εξαιρετικές δουλειές στο κομμάτι του Performance Marketing. Έχοντας εικόνα των ενεργειών που λαμβάνουν χώρα σε παγκόσμια εμβέλεια, διαπιστώσαμε πως το επίπεδο των συμμετοχών ήταν ιδιαίτερα υψηλό, γεγονός που φανερώνει και το αντίστοιχα υψηλό επίπεδο αλλά και την ωριμότητα πλέον της ελληνικής αγοράς, η οποία δεν έχει τίποτα να ζηλέψει σε όρους τεχνογνωσίας και δημιουργικότητας από τις μεγάλες αγορές του εξωτερικού. Τα θερμά μας συγχαρητήρια σε όλους όσοι βραβεύτηκαν και ευχόμαστε κάθε χρόνο οι συμμετοχές να πληθαίνουν!
Ελένη Μαυροειδή, Industry Manager, Google

ενας θεσμός που έλειπε απο την αγορά
Η διεξαγωγή των Performance (PEAK) Awards, με τη συμμετοχή του συνόλου των διαφημιστικών της αγοράς, ήρθε να καλύψει το κενό που υπήρχε στον τομέα των βραβείων Performance Marketing. Η απονομή οχτώ βραβείων στην Anytime αποτελεί επιβεβαίωση και επιβράβευση τόσο της μακροχρόνιας οικονομικής επένδυσης της εταιρείας όσο και της εμπιστοσύνης που δείχνει στην ομάδα και στους συνεργάτες της. Τελικός αποδέκτης του συνόλου των ενεργειών μας είναι πάντα ο καταναλωτής και κυρίαρχος σκοπός μας η ικανοποίηση των αναγκών του σύμφωνα με τα brand values μας.
Δημήτρης Πιζάνιας, Digital Analytics Specialist, Anytime Online

Aλλαγή του τρόπου αντίληψης των δεδομένων και της τεχνολογίας
Η έννοια του Performance αλλάζει τα τελευταία χρόνια, από την απλή λογική μιας καλής καμπάνιας με ROI σε μία ευρύτερη αντίληψη και κουλτούρα του οργανισμού ότι πλέον χρησιμοποιώντας την τεχνολογία μπορώ να μετρήσω και να βελτιστοποιήσω τις ενέργειες τόσο του marketing / media όσο και πολλών άλλων διαδικασιών με σκοπό την ύπαρξη καλύτερων αποτελεσμάτων. Ο λόγος επομένως που βραβευόμαστε και η αξία της συγκεκριμένης διοργάνωσης είναι όχι τόσο η προβολή μιας επιτυχημένης καμπάνιας αλλά η αλλαγή του τρόπου αντίληψης των δεδομένων και της τεχνολογίας.
Στέλιος Ηλιάκης, General Manager, Sleed

Κορυφαία διοργάνωση από την 1η χρονιά
Ως performance marketing agency, δυσκολευόμασταν να βρούμε θεσμό βραβείων που να μας ταιριάζει. H διοργάνωση των Peak Awards κάλυψε αυτό κενό, ενώ η σύνθεση και το κύρος της επιτροπής αλλά και φυσικά το ειδικό βάρος της Google, την έκαναν κορυφαία από την πρώτη κιόλας χρονιά. Εγώ προσωπικά, αλλά και ως reprise, είμαστε πολύ χαρούμενοι και νιώθουμε τιμή που τα έργα των πελατών μας αναδείχθηκαν και βραβεύτηκαν.
Δημήτρης Μανιάτης, Head of reprise media

Το Performance Marketing αποτέλει «εισιτήριο» στην online κερδοφορία
Είμαστε πολύ υπερήφανοι που συμμετείχαμε στην πρώτη διεξαγωγή βραβείων γύρω από το Performance Marketing στην Ελλάδα, αλλά και για τις διακρίσεις που καταφέραμε να πετύχουμε. Ήταν μια αναγνώριση της σκληρής καθημερινής δουλειάς και της ανάλυσης μεγάλων δεδομένων που γίνεται για όλους τους πελάτες μας. Το Performance Marketing, όταν γίνεται σωστά, αποτελεί εισιτήριο των εταιριών στην online κερδοφορία αλλά και στην επέκταση της εξαγωγικής τους δραστηριότητας. Στη Digital Ecosystems, μέσα από σύνθετες τεχνικές και στρατηγικές στόχευσης, έχουμε καταφέρει να βρίσκουμε τρόπους που μεγιστοποιούν τα κέρδη των εταιρειών. Το εξειδικευμένο προσωπικό ανά πελάτη, η πολύχρονη εμπειρία ανά κλάδο και η αγάπη για το performance marketing είναι τα βασικά συστατικά της επιτυχημένης συνταγής μας.
Linda Galaziou, Head of Performance, Digital Ecosystems Hellas

To Performance καταλύτης του σύγχρονου marketing
Το σύγχρονο marketing μετατρέπεται σιγά-σιγά από Mass Marketing σε Marketing to Niche. Καταλύτης αυτής της εξέλιξης είναι το Performance Marketing, με τη μοναδική του ικανότητα για πολύ υψηλή στόχευση, με χαμηλό κόστος και εντυπωσιακά αποτελέσματα. Τα Peak Awards έρχονται να αναδείξουν στο μέγιστο βαθμό το πιο πάνω αξίωμα, και παράλληλα να επιβεβαιώσουν πως το σύγχρονο ψηφιακό Marketing σε συνέργεια με την τεχνολογία και το πάθος για λεπτομέρεια, αποτελούν πλέον το πιο αξιόπιστο βέλος για την επιτυχία των στόχων, στις φαρέτρες των Marketers.
Φώτης Αντωνόπουλος, Πρόεδρος, Greek eCommerce Association (GRECA)