Ο κόσμος της ενέργειας αλλάζει ταχύτατα, εξέλιξη που πυροδοτήθηκε και ως συνέπεια της πανδημίας του Covid-19, με αποτέλεσμα οι εταιρείες του κλάδου διεθνώς να αναπροσαρμόζουν τον βηματισμό τους, με γνώμονα τις νέες τάσεις, την επέκταση της χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών και της τεχνητής νοημοσύνης στις πρακτικές τους, αλλά και τις διαρκώς μεταβαλλόμενες καταναλωτικές ανάγκες.

Ο κόσμος της ενέργειας αλλάζει ταχύτατα, εξέλιξη που πυροδοτήθηκε και ως συνέπεια της πανδημίας του Covid-19, με αποτέλεσμα οι εταιρείες του κλάδου διεθνώς να αναπροσαρμόζουν τον βηματισμό τους, με γνώμονα τις νέες τάσεις, την επέκταση της χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών και της τεχνητής νοημοσύνης στις πρακτικές τους, αλλά και τις διαρκώς μεταβαλλόμενες καταναλωτικές ανάγκες.

Παρά τη δύσκολη χρονιά που κλήθηκε να διαχειριστεί, παρά τον κοινωνικό αυτοπεριορισμό, τα lockdowns και τις ραγδαίες αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες και ανάγκες, ο κλάδος της ενέργειας διεθνώς, όπως και αρκετοί άλλοι, κατάφερε να ανταποκριθεί στην πρόκληση μέσα από το creative thinking, την επιτάχυνση του digitalization και τη σύλληψη και υλοποίηση νέων προϊόντων και υπηρεσιών. Στην πορεία που χάραξαν διεθνείς «παίκτες», οι ελληνικές εταιρείες ανταποκρίθηκαν άμεσα, λανσάροντας καινοτόμες υπηρεσίες με γνώμονα τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και την προστασία του περιβάλλοντος, και στράφηκαν στην ηλεκτροκίνηση, τις «έξυπνες» συσκευές και την εξοικονόμηση ενέργειας.

ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΤΗΤΑ, ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΣΜΟΣ
Παρ’ όλα αυτά, οι εξελίξεις στον κλάδο αναμένονται πολλές και πολυεπίπεδες. Oι εταιρείες οφείλουν να εστιάσουν σε μια σειρά από ενέργειες, οι οποίες, εάν πραγματοποιηθούν έγκαιρα, μπορεί να αποβούν ιδιαίτερα επωφελείς για το μέλλον και τη βιωσιμότητά τους. Σε αυτές, περιλαμβάνεται η ενίσχυση της πελατοκεντρικότητας, καθώς αποτελεί «κλειδί» για τη διατήρηση και την επέκταση της loyal πελατειακής βάσης κάθε εταιρείας, αναφέρει η Futurice, σχετικά με τις τάσεις στον κλάδο το 2021. Και αυτό, διότι οι καταναλωτές, τα τελευταία χρόνια, αναζητούν ακόμη περισσότερο βελτιωμένες, πιο διαφανείς και πιο ευέλικτες συμφωνίες με τους παρόχους ενέργειας, ενώ δεν διστάζουν πλέον να απευθυνθούν σε νέoυς παρόχους, αναζητώντας, παράλληλα, περισσότερο ολιστικές ενεργειακές λύσεις.

Επιπλέον, η επένδυση σε τεχνολογικά εξελιγμένες υποδομές, έξυπνα δίκτυα, αλλά και σε τεχνολογίες, όπως το Internet of Things, μπορούν να ενισχύσουν την εισδοχή data, ενώ η αξιοποίηση των analytics μπορεί να προσφέρει πιο ουσιαστικά insights για τη χρήση που κάνει κάθε πελάτης, ώστε να αυξήσει την ικανοποίησή του και, συνεπακόλουθα, τα κέρδη των εταιρειών. Επιπλέον, στις νέες συνθήκες, οι σχέσεις μεταξύ παρόχου ενέργειας, καταναλωτή και παρόχου δικτύου γίνονται πιο συνεργατικές, αναφέρει το German Solar Industry Association.

DIGITAL KAI PHYSICAL ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ
Παραδοσιακά, η ενέργεια είναι μια βαριά βιομηχανία, από την οποία οι φυσικές δραστηριότητες δεν θα μπορούσαν να λείπουν ούτε στο παρελθόν, ούτε στη σύγχρονη ψηφιοποιημένη εποχή. Την επόμενη χρονιά, οι αλλαγές στο physical και στη λειτουργία του θα παίξουν κρίσιμο ρόλο και στο μέλλον της ενέργειας, ωστόσο δεν θα μπορούν μόνες να κάνουν τη διαφορά, σημειώνει η Futurice.

Για να επιτύχουν τη βιωσιμότητα και την αποτελεσματικότητά τους, οι εταιρείες ενέργειας θα πρέπει να επενδύσουν τόσο στο hardware, όσο και στο digital, καθώς ο συνδυασμός τους είναι απαραίτητος για να υποστηρίξει, στο μέλλον, την παραγωγή, διανομή και κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας. Επομένως, οι εταιρείες θα πρέπει να επικεντρωθούν στις ικανότητές τους στο digital, να επενδύσουν τόσο οικονομικά, όσο και στη γνώση με εξειδικευμένα στελέχη ΙΤ.

Όσο για τη μετάβαση στο digital, διατίθενται, ως facilitators, μια σειρά από τεχνολογικά εργαλεία, όπως το AI, το machine learning, το Internet of Things και το blockchain, προκειμένου να αναλύσουν τη ζήτηση και να προσαρμόσουν τα ποσά ενέργειας που καταναλώνονται από το δίκτυο διανομής, αναφέρει το Weforum.

ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΑΠΕ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ
Το 2020, παρά τις δυσκολίες τόσο για το κοινό, όσο και για τις εταιρείες του κλάδου, σηματοδότησε μία σειρά από νέα λανσαρίσματα, συμβατά αφενός μεν με τις νέες τεχνολογίες που αναδύονται ως τάση διεθνώς, και, αφετέρου, με τις καινούργιες ανάγκες που δημιουργήθηκαν στους καταναλωτές. Ενδεικτικά, η Watt+Volt προχώρησε στο λανσάρισμα εταιρικής καμπάνιας, προκειμένου να υπενθυμίσει το όραμά της και τις αξίες της.

«Την ίδια στιγμή υποστηρίξαμε επικοινωνιακά τα νέα μας προγράμματα, που προσαρμόζονται για να καλύψουν τις ανάγκες κάθε σπιτιού και επιχείρησης, την επέκταση του δικτύου καταστημάτων μας, την ειδική ενέργεια #menoumespiti για παροχή έκπτωσης στους πελάτες μας, την περίοδο του πρώτου lockdown, και τα εναλλακτικά δίκτυα εξυπηρέτησης», σημειώνει η Πόπη Ασλανίδου, Marketing Director της Watt+Volt. Η Αντιγόνη Παγουλάτου, Marketing Director της Volton, προσθέτει ότι «το κυριότερο λανσάρισμα της Volton ήταν η πρωτοποριακή οικογένεια προγραμμάτων Volton Unique, που περιλαμβάνει τα πακέτα Flexi, Flat και Free».

«Το 2020, παρ’ όλες τις δυσκολίες του, υπήρξε μια πολύ δημιουργική χρονιά για την Nrg», αναφέρει η Τίνα Σπανομαρκίδη, Head of Marketing της Nrg. Μεταξύ άλλων, ανακοίνωσε νέα ενεργειακά προγράμματα μαζί με προωθητική ενέργεια για την παροχή Δωροκάρτας Shell 50 ευρώ με κάθε νέα σύνδεση. Παράλληλα, προχώρησε στη νέα υπηρεσία Συνδρομή Nrg Green και στο νέο πρόγραμμα Ηλεκτροκίνησης, Nrg OnTheGo.

Επίσης, άνοιξε το πρώτο βιωματικό κατάστημά της στο κέντρο της Αθήνας με ευρεία γκάμα πρωτοποριακών και «έξυπνων» προϊόντων, ενώ λάνσαρε και την τεχνολογία Smart Home. Όσο για τη ZeniΘ δημιούργησε μια σειρά υπηρεσιών, όπως το e-contract, το e-bill, το ΖeniΘ Bill Protection, την ψηφιακή εφαρμογή Zeniapp, την υπηρεσία MyZenith, ενώ, για τους πελάτες που επιθυμούν την επίσκεψη σε κατάστημα, λανσαρίστηκε η «έξυπνη» ηλεκτρονική εφαρμογή ZeniΘ e-ticket.

Από την πλευρά της, η Elpedison έθεσε σε εφαρμογή το νέο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης «Ενεργοποιώ», το οποίο αποτελεί επιστέγασμα της πολυετούς δέσμευσής της απέναντι στην ελληνική κοινωνία και το περιβάλλον.

OMNICHANNEL ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Για την επικοινωνία των νέων προϊόντων και των υπηρεσιών τους, οι εταιρείες ενέργειας χρησιμοποίησαν την omnichannel προσέγγιση, προβάλλοντάς τα στα φυσικά καταστήματα, στα παραδοσιακά Μέσα, στο διαδίκτυο και τα social media. «Τα προγράμματα της Volton επικοινωνήθηκαν ευρέως στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τον ηλεκτρονικό τύπο, στο διαδίκτυο, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και στα φυσικά μας καταστήματα», υπογραμμίζει η Αντιγόνη Παγουλάτου.

Όσον αφορά στη στρατηγική που ακολούθησε η Nrg, η Τίνα Σπανομαρκίδη αναφέρει ότι τα νέα ενεργειακά προγράμματα και η Δωροκάρτα Shell παρουσιάστηκαν με νέα καμπάνια, με τίτλο «Η Πολυκατοικία», που περιλάμβανε τέσσερα TVCs για τηλεόραση και ραδιόφωνο, οι ήρωες της οποίας συμμετείχαν και στην digital επικοινωνία του brand σε όλα τα Mέσα. Αναφορικά με το Nrg OnTheGo, επικοινωνήθηκε στο digital περιβάλλον, κατά κύριο λόγο, μέσα από short videos στο YouTube και στα social media.

«Επικοινωνιακά φέτος δώσαμε βαρύτητα στο concept της “Κορυφαίας Ομάδας” με καταλύτη τον Παναγιώτη Γιαννάκη, δημιουργώντας τη βραβευμένη καμπάνια που μεταφέραμε σε όλες τις πιθανές πλατφόρμες», δηλώνει, από την πλευρά του, ο Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της ΖeniΘ.

ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΗΤΑ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ
Οι νέες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία ωθεί τις εταιρείες να αποκρυπτογραφήσουν τις νέες ανάγκες του καταναλωτή, να σκιαγραφήσουν εκ νέου το προφίλ του και να πράξουν με σαφήνεια και ειλικρίνεια, ώστε να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του.

«Είναι γεγονός ότι οι καταναλωτές αποτέλεσαν τον μοχλό πίεσης για τον ψηφιακό μετασχηματισμό, όχι μόνο στη δική μας κατηγορία, αλλά συνολικά όλων των brands. Πλέον, είναι βασική απαίτηση να λαμβάνουν, όχι απλά τις ίδιες πληροφορίες, αλλά και τις ίδιες υπηρεσίες τόσο στον φυσικό, όσο και στον ψηφιακό κόσμο, και αυτό έχει βάλει τον πήχη ψηλά για το επόμενο διάστημα σε όλο το φάσμα της λειτουργίας μας», παραδέχεται η Πόπη Ασλανίδου. «Η βασική ανάγκη του καταναλωτή σε αυτή τη συγκυρία ήταν και είναι να έχει δίπλα του τις εταιρείες που έχει εμπιστευτεί», συμπληρώνει η Τίνα Σπανομαρκίδη.

«Να μπορεί να στηριχτεί στη σωστή, υψηλού επιπέδου και ποιοτική εξυπηρέτηση. Να νιώθει ότι του παρέχονται όλες οι λύσεις που θα τον βοηθήσουν να κάνει την οικονομία που χρειάζεται και να πάρει αυτό που πραγματικά έχει ο ίδιος ανάγκη για το σπίτι, την οικογένεια. αλλά και την επιχείρησή του. Και όλα αυτά με απόλυτη ασφάλεια και ταχύτητα, με όλες τις τεχνολογικές λύσεις απομακρυσμένης εξυπηρέτησης στη διάθεσή του», σημειώνει.

Εξάλλου, σύμφωνα με τον Μάνο Εξαρχουλάκο, «η πληθώρα των διαφημίσεων μας δείχνει ότι κινούμαστε σε ένα ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, με όλο και περισσότερους παρόχους. Η επικοινωνία τους επικεντρώνεται στις εκπτώσεις και στις υποσχέσεις για την χαμηλότερη τιμή χωρίς να είναι ξεκάθαρο για τον καταναλωτή.  Πιστεύω ότι αυτή η τάση θα συνεχιστεί έως ότου καταλήξει να στηρίζεται σε μια επικοινωνία που θα απευθύνεται σε ένα πιο συναισθηματικό επίπεδο στον πελάτη, με στόχο  να νιώσει ασφάλεια και εμπιστοσύνη από την εμπειρία και την ποιότητα των υπηρεσιών του κάθε παρόχου».

ΒΕΛΤΙΣΤΟΙ ΟΡΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
Επιπλέον, η Αντιγόνη Παγουλάτου παρατηρεί ότι ο σύγχρονος καταναλωτής έχει πλέον αλλάξει, έχει εκπαιδευτεί, είναι απαιτητικός και αναζητά τους καλύτερους δυνατούς όρους συνεργασίας από έναν προμηθευτή ενέργειας. Ωστόσο, υποστηρίζει ότι δεν αναζητούν όλοι το ίδιο πράγμα, καθώς η τιμή, όσο σημαντικός παράγοντας και αν είναι, δεν αρκεί για να μείνουν όλοι οι πελάτες ικανοποιημένοι. «Σημαντικό ρόλο παίζουν και τα επίπεδα ευελιξίας και η οικονομία που μπορεί μια εταιρεία να προσφέρει στα προγράμματά της, σε μία αγορά που διαρκώς μεταβάλλεται», υπογραμμίζει.

Επιπλέον, οι καταναλωτές αναζητούν καινοτόμες υπηρεσίες, συνδυαστικά με το πρόγραμμα της ηλεκτρικής τους ενέργειας, με τις εταιρείες να καλούνται να προσφέρουν προστιθέμενη αξία στα προγράμματά τους. Αλλά και πάλι, όπως επισημαίνει, δεν αρκούν μόνο αυτά, διότι εξίσου σημαντικό ρόλο στην ικανοποίηση του πελάτη, θα παίξει και η εμπειρία που θα αποκομίσει καθ’ όλη τη διάρκεια συνεργασίας του με τον προμηθευτή. Ο πελάτης πλέον απαιτεί την απλή, άμεση, ασφαλή και -σε έναν συνεχώς αυξανόμενο βαθμό- ψηφιακή εξυπηρέτηση. «Όλες οι εταιρείες ενέργειας θα πρέπει διαρκώς να εναρμονίζονται με την αυξανόμενη ζήτηση ψηφιακών υπηρεσιών, προκειμένου να παρέχουν υπηρεσίες άμεσου και υψηλού επιπέδου», λέει χαρακτηριστικά.

ΜΕ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΕΛΙΞΙΑ
Οι εταιρείες ενέργειας έχουν χτίσει τη φιλοσοφία τους γύρω από τις ουσιαστικές ανάγκες του καταναλωτικού κοινού, εστιάζοντας στην καινοτομία, την ευελιξία, την απλότητα και τη διαφάνεια, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη και το engagement των πελατών τους. «Η Watt+Volt γεννήθηκε, εδραιώθηκε και συνεχίζει να αναπτύσσεται με άξονα την καινοτομία», αναφέρει η Πόπη Ασλανίδου.

Προσθέτει δε ότι όραμα της εταιρείας είναι να δημιουργεί και να μεταβάλλει τις συνθήκες, ώστε η ενέργεια να αποτελεί ένα «έξυπνο» εργαλείο στα χέρια των πελάτων, προκειμένου η ζωή τους να γίνει πιο απλή, αλλά και συναρπαστική, σε όποιες συνθήκες και αν καλούνται να προσαρμοστούν. «Έτσι σκεφτόμαστε και όταν σχεδιάζουμε την επικοινωνία της μάρκας τόσο σε εταιρικό, όσο και σε τακτικό επίπεδο», σημειώνει. Το brand essence, γύρω από το οποίο κινούνται οι ενέργειες της Volton, περιγράφει η Αντιγόνη Παγουλάτου, και, συγκεκριμένα, την ευελιξία τόσο στην παροχή προϊόντων, όσο και στον τρόπο που συνεργάζεται με τους πελάτες, με διαφάνεια και απλότητα.

Εξάλλου, όπως επισημαίνει, η επικοινωνιακή στρατηγική της διαφοροποιείται σημαντικά από αυτές των υπολοίπων προμηθευτών τόσο στον τόνο φωνής, όσο και στο συνολικό look & feel. «Έχουμε επιλέξει μια επικοινωνιακή κατεύθυνση και αισθητική που μας αφήνει χώρο για να μιλήσουμε με καθαρότητα, ρεαλισμό, κατανόηση και ενσυναίσθηση στο κοινό», προσθέτει. «Η κατεύθυνση αυτή έχει αποφέρει σημαντικά αποτελέσματα τόσο σε επίπεδα αναγνώρισης της εταιρείας, όσο και σε επίπεδα engagement του κοινού», καταλήγει.

Για μια διαφοροποίηση στην επικοινωνία της Nrg από το περιβάλλον της αγοράς, όπου δραστηριοποιείται, μιλά η Τίνα Σπανομαρκίδη, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να προσεγγίσει το κοινό μέσα από καθημερινές ρεαλιστικές ιστορίες με στόχο την ταύτισή του, στον βαθμό του εφικτού, μαζί της. «Η επικοινωνία της Nrg διηγείται ιστορίες από την καθημερινότητα του απλού καταναλωτή, με ένα μείγμα διαφημιστικής υπερβολής και χιούμορ, που, όμως, καταφέρνει να κερδίσει το ενδιαφέρον και, πολλές φορές, την ταύτιση του θεατή», αναφέρει. Όσο για τον Μάνο Εξαρχουλάκο, δηλώνει ότι «η ΖeniΘ εξελίσσεται προλαμβάνοντας τις καταναλωτικές απαιτήσεις, είναι πάντα ένα βήμα μπροστά τους, το ίδιο και η επικοινωνία της, που είναι σαφής, κατανοητή και ακριβής χωρίς βαρύγδουπες δηλώσεις».

ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΟ R&D ΓΙΑ ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Επίκεντρο της στρατηγικής μας αποστολής είναι η καινοτομία προς όφελος του πελάτη. Για αυτόν τον λόγο, επενδύουμε συστηματικά σε δύο άξονες: στην έρευνα και ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών που αξιοποιούν το Internet of Things (IoT), όπως η ηλεκτροκίνηση, το  «έξυπνο» σπίτι και το net metering, καθώς και στην υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση με εσωτερικό τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, πλήρη ανάπτυξη εναλλακτικών δικτύων εξυπηρέτησης (αυτοματοποιημένο IVR, chatbot, χρήση SoMe, βραβευμένη εφαρμογή εξυπηρέτησης πελατών, MyWatt) και δυναμική επένδυση σε ένα εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων.
Πόπη Ασλανίδου, Marketing Director, Watt+Volt

ΔΙΑΡΚΗΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Στόχος μας από την πρώτη στιγμή ήταν, και παραμένει, να βρισκόμαστε δίπλα στον πελάτη μας, καλύπτοντας το σύνολο των ενεργειακών του αναγκών. Με τα πολλά και σημαντικά λανσαρίσματα του 2020, θέτουμε ακόμα πιο γερές βάσεις, ώστε να εξελίσσουμε διαρκώς τις υπηρεσίες μας προς τον καταναλωτή, με απόλυτη συναίσθηση των αναγκών του, αλλά και του περιβάλλοντος και οικοσυστήματος στο οποίο ζει και δρα.
Τίνα Σπανομαρκίδη, Head of Marketing, Nrg

Η ΔΕΗ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Η ενέργεια αποτελεί έναν από τους πιο πολυσυζητημένους κλάδους, πραγματικότητα η οποία αποτυπώνεται ξεκάθαρα και online, αλλά και στα έντυπα, καθώς για τους τελευταίους 12 μήνες, από τον Δεκέμβριο του 2019 έως και τον Νοέμβριο του 2020, οι συνολικές αναφορές, για τις επτά εταιρείες που εξετάστηκαν, πλησίασαν τις 250.000 αναφορές, σύμφωνα με στοιχεία του Monitor by Innews για λογαριασμό του Marketing Week.

Όπως είναι αναμενόμενο, την πρώτη θέση καταλαμβάνει, με διαφορά, η ΔΕΗ, με ποσοστό δημοσιότητας 92% και 238.000 αναφορές. Δεύτερη σε αναφορές είναι η Elpedison με ποσοστό 2,3% και 5.900 αναφορές και τρίτη η Protergia με 1,5% και 4.000 αναφορές. Ακολουθούν η ZeniΘ, στην τέταρτη θέση με 1,4% και 3.600 αναφορές, στην πέμπτη η Watt+Volt με 1% και 2.650 αναφορές, στην έκτη θέση η Nrg με 0,9% και 2.300 αναφορές, και στην έβδομη θέση η Volton με ποσοστό 0,7% και 1.900 αναφορές. Το 54,2% των αναφορών προέρχεται από sites και blogs και το 39,4% είναι tweets. Τα έντυπα -εφημερίδες και περιοδικά- καταλαμβάνουν το 4,3% και το 2,1% είναι συζητήσεις στα forums, που αφορά κυρίως ανταλλαγή απόψεων μεταξύ καταναλωτών.

Ταυτότητα έρευνας
Εταιρείες/Brands: ΔΕΗ, Elpedison, Protergia, ZeniΘ, Watt+Volt, Nrg, Volton
Πηγές: Εφημερίδες, περιοδικά, ειδησεογραφικά sites, blogs, forums, twitter
Χρονικό διάστημα: 1/12/2019 – 30/11/2020

TRENDING ON 2021  

  • Η τεχνολογία και οι εταιρείες ανανεώσιμων πηγών ενέργειας θα έρθουν στο προσκήνιο, ωθώντας και άλλες εταιρείες να επενδύσουν στον κλάδο.
  • Με τις επιλογές για ανανεώσιμη ενέργεια να γίνονται πιο προσιτές, θα επιταχυνθεί και η αύξηση των αυτόνομων μονάδων παραγωγής και αποθήκευσης ενέργειας.
  • To digitalization θα προκαλέσει τη μεταμόρφωση του value chain, με την παραγωγή ενέργειας να μετατίθεται σε αποκεντρωμένα self-serve δίκτυα.
  • Η smart home αγορά θα δώσει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο την κατανάλωση που κάνουν και να διαχειρίζονται το κόστος της μέσω single-swatching συστημάτων.
  • Περαιτέρω ενθάρρυνση καινοτόμων τεχνολογιών που ενσωματώνουν την ασφάλεια, το περιβάλλον, την αξιοπιστία, το social obligation και το customer satisfaction.
  • Η αύξηση της «έξυπνης» ενέργειας θα θέσει σε προτεραιότητα την καταπολέμηση των φυσικών και ψηφιακών κινδύνων, μέσω της προληπτικής εκτίμησης κινδύνου, των cybersecurity προγραμμάτων και της διάχυσης του intelligence
    (Πηγή: WNS)

ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ
Ως ο πρώτος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, με ιστορία μεγαλύτερη των 20 χρόνων δραστηριότητας και επένδυσης στη χώρα, προσφέρουμε μια ευρεία γκάμα από προϊόντα σε ρεύμα και σε φυσικό αέριο, αλλά και ενεργειακές υπηρεσίες για τις εξειδικευμένες ανάγκες των καταναλωτών, με στόχο να διευκολύνουμε και να βελτιώνουμε την καθημερινότητά τους, στηρίζοντας, ταυτόχρονα, τον οικονομικό τους προϋπολογισμό. Αυτή είναι η πάγια στρατηγική μας, που δεν αλλάζει, αλλά, αντιθέτως, χτίζει χρόνο με τον χρόνο τη σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε με τους εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες μας.
Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας, ΖeniΘ

ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Στη Volton, θα συνεχίσουμε να κινούμαστε στον άξονα που κινούμαστε, πολύ επιτυχημένα τον τελευταίο χρόνο, και που πιστεύουμε ότι μας διαφοροποιεί στην αγορά: «Καθαρά και Έξυπνα». Θέλουμε να έχουμε μία σχέση απόλυτης εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας με ξεκάθαρη επικοινωνία, με διαφανείς χρεώσεις και με έξυπνες και καινοτόμες υπηρεσίες, που  προσφέρουν ουσιαστικές λύσεις. Θα δώσουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στη βέλτιστη συνολική εμπειρία του καταναλωτή, καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού του με την εταιρεία μας, αλλά και στην προσωπική επαφή και εξυπηρέτησή του, μέσα από το δίκτυο φυσικών καταστημάτων που διαρκώς επεκτείνουμε σε όλη την Ελλάδα.
Αντιγόνη Παγουλάτου, Marketing Director, Volton