O χαρακτηρισμός «εκκωφαντικός», καταδεικνύει την ταχύτητα με την οποία κινούνται τα πράγματα, αφού πριν στεγνώσει το «μελάνι» της αποκλειστικής συνέντευξής του στο Marketing Week – η οποία δημοσιεύεται στο παρόν τεύχος -, η πρώτη θεσμική παρέμβαση της ΕΝΕΔ έγινε και ήταν έντονη: Αφορά στην επιστολή που απέστειλε η Ένωση, με την υπογραφή του Δημήτρη Μάρη, στον Υπουργό Επικρατείας Νίκο Παπά, σχετικά με την πρόθεση της κυβέρνησης να επιβάλλει φόρο στις διαφημίσεις διαδικτύου. Η επιστολή, σε έντονο – αλλά απολύτως ορθό – τόνο, κατέγραφε τις καταστροφικές συνέπειες του φόρου αυτού και ζητούσε από την κυβέρνηση να μην τον επιβάλλει.
Η συνέχεια αναμένεται να είναι εξίσου «καυτή», δεδομένου ότι ακόμα δεν έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο ούτε για το ζήτημα του φόρου αυτού, ούτε για το ελλιπές νομοθετικό πλαίσιο στο διαδίκτυο, ο καταρτισμός του οποίου αποτελεί ακόμα μια βασική προτεραιότητα του Δημήτρη Μάρη και της ΕΝΕΔ. Όπως εκτιμά ο ίδιος, χωρίς το κατάλληλο νομοθετικό πλαίσιο, δεν είναι δυνατόν να επιλυθεί κανένα σοβαρό ζήτημα, είτε αφορά θέματα φορολογίας, μετρήσεων και πιστοποίησης, δεοντολογίας, εμπορικής πολιτικής, πνευματικής ιδιοκτησίας περιεχόμενου κ.α.
Στη συνέντευξή του ο Δημήτρης Μάρης απαντά ένα προς ένα τα ερωτήματα για τα «καυτά» ζητήματα του κλάδου του διαδικτύου. Και απαντά ξεκάθαρα και χωρίς «στρογγυλοποιήσεις». Μέσα σε όλα δε, δίνει και το «μήνυμα» για τη δύναμη του content τα προσεχή χρόνια: «Τα brands δεν καθορίζουν πλέον την αξιοπιστία του περιεχομένου, αλλά αντίθετα, η ποιότητα του περιεχομένου ενισχύει την αξία των brands».