Με στόχο τη βέλτιστη υλοποίηση του αναπτυξιακού δυναμικού της

Την εκποίηση του brand Reebok δρομολογεί η Adidas, καθώς η γερμανική εταιρεία αθλητικής ένδυσης αποσκοπεί στο να εστιάσει στην ενίσχυση της «αναπτυξιακής προοπτικής» της. Μετά από ένα review στο πλαίσιο του σχεδιασμού της πενταετούς στρατηγικής της, η εταιρεία επιθυμεί να επικεντρώσει το σύνολο των προσπαθειών της στην περαιτέρω ενδυνάμωση της «ηγετικής θέσης» του brand Αdidas στην παγκόσμια αγορά αθλητικών ειδών.

Αυτό συνεπάγεται ότι από το πρώτο τρίμηνο του 2021, η Adidas θα αναφέρεται στα της Reebok ως «διακοπείσες δραστηριότητες». «Οι μακροπρόθεσμες ευκαιρίες ανάπτυξης στην αγορά μας είναι εξαιρετικά ελκυστικές, ειδικά για iconic sports brands», αναφέρει ο CEO της Adidas, Kasper Rorsted. «Μετά από προσεκτική σκέψη, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η Reebok και η Adidas θα είναι σε θέση να αξιοποιήσουν τις αναπτυξιακές τους δυνατότητες λειτουργώντας ανεξάρτητα. Θα εργαστούμε με προσοχή τους επόμενους μήνες ώστε να διασφαλίσουμε ένα επιτυχημένο μέλλον για το brand Reebok και την ομάδα πίσω από αυτό». Η Adidas απέκτησε τη Reebok το 2006, παρά τις συνεχείς κακές επιδόσεις της μάρκας για χρόνια. Οι καθαρές πωλήσεις της Reebok μειώθηκαν κατά 7% το Q3 το 2020, σηματοδοτώντας ανάκαμψη, μετά την πτώση 44% του προηγούμενου τριμήνου.

(Πηγή: Marketingweek.com)