Στο μικροσκόπιο τίθεται η νέα τεχνολογία της Google για τη μετα-cookie εποχή, με τις εταιρείες ad tech να βγάζουν σταδιακά συμπεράσματα. Η Xandr της Microsoft, προχώρησε σε ελέγχους, εκφράζοντας προβληματισμούς αναφορικά με το εύρος των δοκιμών, που μπορεί να επηρεάσει κατά πόσο γίνεται αντιληπτός ο αντίκτυπος των αλλαγών προτού λανσαριστούν οριστικά.

Σύμφωνα με τους ερευνητές, τα στοιχεία παρουσιάζουν ενδιαφέρον, αλλά υπάρχουν προβληματισμοί θεωρώντας πως η φάση ελέγχου της Google είναι πολύ περιορισμένη, ώστε να φανεί το εάν τελικά θα λειτουργήσουν. Το Privacy Sandbox της Google περιλαμβάνει προτάσεις, όπως το Topics API που μοιράζεται έναν ορισμένο αριθμό data σχετικά με τις συνήθειες browsing των χρηστών, αλλά δεν χρησιμοποιεί personal identifiers, όπως τα cookies.

Επίσης, προτείνει το FLEDGE (First Locally Executed Decisions over Groups Experiment) που «τρέχει» διαφημιστικές δημοπρασίες σε web browsers χωρίς να εξάγει προσωπικά data και βοηθά τους διαφημιζόμενους να κάνουν retarget τις διαφημίσεις τους. Όπως υποστηρίζουν οι αναλυτές της Xandr, το Topics API «σκοράρει» ψηλά σε επίπεδο διαφάνειας, ενημερώνοντας πληρέστερα τους καταναλωτές, σε σύγκριση με το FLoC, την προηγούμενη εκδοχή. Επίσης, σημειώνουν ότι ο τρόπος οργάνωσης κατηγοριών από την Google μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διαφημιστική στόχευση.

(Πηγή: AdAge)