Στο πλαίσιο αυτό, λανσάρει νέα τηλεοπτική καμπάνια με κεντρικό πρόσωπο την ηθοποιό Δανάη Παππά, πρωταγωνίστρια δημοφιλούς καθημερινής σειράς. To τηλεοπτικό σποτ, με την υπογραφή της Magnet, προβάλλεται από 28 Φεβρουαρίου σε όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας. Η καμπάνια δίνει έμφαση στην καθημερινή πολυτέλεια που προσφέρουν τα προϊόντα Hairchic, με την υπογραφή ποιότητας της Παπουτσάνης, αναδεικνύοντας παράλληλα την καινοτομία της νέας σειράς.

Το τηλεοπτικό σποτ πλαισιώνεται από μία ολοκληρωμένη, 360ο επικοινωνία στην οποία εντάσσεται μια σειρά ενεργειών προβολής και προωθητικών δράσεων σε σημεία πώλησης. Η σειρά Hairchic αποτελείται από 4 σαμπουάν και μία μαλακτική κρέμα και βασίζεται στον συνδυασμό του εκχυλίσματος από χαβιάρι με ενισχυμένα ενεργά συστατικά, ειδικά για κάθε τύπο μαλλιών.

Η κυκλοφορία της αποτελεί μέρος της στρατηγικής της εταιρείας για τη διεύρυνση της γκάμας των επώνυμων προϊόντων της και την είσοδό της σε νέες προϊοντικές κατηγορίες, καθώς και της επιδίωξής της να προσεγγίσει το νεανικό καταναλωτικό κοινό. Στο πλαίσιο αυτό, η Παπουτσάνης έχει επίσης δρομολογήσει το λανσάρισμα νέων καινοτόμων προϊόντων, σε υπάρχουσες και νέες κατηγορίες.