Η καμπάνια συμπυκνώνει τη φιλοσοφία της εταιρείας και τη δέσμευσή της να ξεπερνάει κάθε εμπόδιο και περιορισμό, ωθώντας την αλλαγή προς το καλύτερο για όφελος όλων και της κοινωνίας συνολικά. Στο περίπτερο της εταιρείας, στο οποίο δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην τεχνολογική πρωτοπορία, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν και ταυτόχρονα να ενημερωθούν για την επιστήμη, τα προϊόντα, τις εργασιακές πρακτικές και τη φιλοσοφία των ανθρώπων της Παπαστράτος.

Παράλληλα, η Παπαστράτος διοργάνωσε και συμμετείχε σε μια σειρά από ομιλίες και συζητήσεις στους χώρους της ΔΕΘ με προσκεκλημένους από τον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Υποστηρίζοντας την Smoke-Free πρωτοβουλία της ΔΕΘ, η εταιρεία θέλησε και φέτος να υπογραμμίσει τη θέση της για πλήρη και χωρίς εξαιρέσεις εφαρμογή και τήρηση του αντικαπνιστικού νόμου, ένα ζήτημα πολιτισμού και σεβασμού προς την κοινωνία.