Θα διεξαχθεί 7-12 Οκτωβρίου, υπό την αιγίδα του ΕΙΕΠ

Από 7 έως 12 Οκτωβρίου, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελάτων (ΕΙΕΠ) γιορτάζει για 3η συνεχόμενη χρονιά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, με δράσεις που στόχο έχουν να αναδείξουν και να προάγουν την αξία της εξυπηρέτησης. Συγκεκριμένα, την πρώτη ολόκληρη εβδομάδα του Οκτωβρίου, η εξυπηρέτηση πρωταγωνιστεί με ειδικές δράσεις για τους καταναλωτές στα καταστήματα των συμμετεχουσών εταιρειών, αλλά και με εσωτερικές δράσεις για τους εργαζόμενους.

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, που διοργανώνεται υπό την αιγίδα του ΕΙΕΠ, διαθέτει το exclusive mobile application «ΕΙΕΠ», διαθέσιμο σε android δωρεάν, που περιλαμβάνει τα προφίλ των συμμετεχουσών εταιρειών και τις δράσεις που οργανώνουν. Φέτος, για τον σκοπό αυτό δημιουργήθηκε και ειδικό site www.csweek.gr, το οποίο είναι ανοιχτό σε όλους.

Ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ, Frank Thibaut, επισημαίνει: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ο θεσμός της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών έχει γνωρίσει τόση μεγάλη απήχηση τα τελευταία τρία συναπτά έτη. Κάθε Οκτώβρη οι εταιρείες, πιστές στο ραντεβού τους, μας επιβεβαιώνουν έμπρακτα τη δέσμευσή τους στην ποιοτική εξυπηρέτηση, αποδεικνύοντας ότι η εταιρική κουλτούρα για την άμεση και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση, αποτελούν αξίες αδιαμφησβήτητες σε έναν οργανισμό».