Τα 3,07 δισεκατομμύρια άτομα αναμένεται να φτάσει το κοινό του gaming παγκοσμίως μέχρι το 2023, σύμφωνα με πρόσφατες προβλέψεις της Newzoo. Ο αριθμός των παικτών το 2019 έφτασε τα 2,55 δισ., αυξημένος κατά 28,1% από το 2015 (1,99 δισ.). Η άνοδος, ωστόσο, αναμένεται να επιβραδυνθεί μετά το 2020 και να διαμορφωθεί στο 20,4% μέχρι 2023. Η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού εκπροσωπεί το μισό (54%) της παγκόσμιας βάσης, με τις εκτιμήσεις να τη θέλουν να αγγίζει τον αριθμό-ρεκόρ του 1,4 δισ. παικτών φέτος. Ευρώπη και Μέση Ανατολή και Αφρική ακολουθούν με ποσοστά ύψους 14%.
Η Λατινική Αμερική έχει μερίδιο 10% και η Βόρειος Αμερική ακολουθεί με 8%. Σύμφωνα με τη Newzoo, το μεγαλύτερο ποσοστό της ανάπτυξης οφείλεται σε καταναλωτές που εισέρχονται στο gaming μέσα από κινητές συσκευές. Ωστόσο, οι χρήστες αυτοί συνήθως δεν αυτοπροσδιορίζονται ως gamers -μόλις οι μισές γυναίκες gamers εντάσσουν τον εαυτό τους σε αυτή την κατηγορία. Το rewarded video αποτελεί το πιο σύνηθες διαφημιστικό format, ενώ οι αναλυτές υποστηρίζουν ότι οι πιο διαδραστικές καμπάνιες αποδεικνύονται περισσότερο αποτελεσματικές και καλούν τους marketers να λάβουν υπόψη ότι πολλοί χρήστες, εκτός από το παιχνίδι, αναζητούν την αίσθηση του ανήκειν.
(Πηγή: WARC)