Το μεγαλύτερο συνέδριο digital marketing στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη

Φιλοξενώντας 2.768 συνέδρους, 103 ομιλητές και παρουσία από 15 χώρες, το φεστιβάλ απάντησε στο ερώτημα-θέμα «To be or not to be Digital in 2015». Μέσα σε δύο ημέρες, σε 5 παράλληλες σκηνές oι ομιλητές έδωσαν τη δική τους οπτική σε όλα τα μεγάλα θέματα που απασχολούν την αγορά. Ο «πόλεμος» των μεγάλων τεχνολογικών πλατφορμών, η επιρροή της τεχνολογίας στη δημιουργικότητα, τα νέα μοντέλα δημιουργίας, διανομής και μετατροπής του περιεχομένου σε έσοδα, το programmatic advertising, οι νέες καινοτομίες στο mobile, οι τελευταίες τάσεις στο e-commerce και στο performance marketing, ήταν μερικές από τις θεματικές που ξεχώρισαν.

Ο Οδυσσέας Ντότσικας, Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος του ThinkDigital Group, θυγατρική εταιρεία του οποίου διοργανώνει το ICEEfest, δήλωσε σχετικά: «Η επιτυχής ενσωμάτωση του Digital DNA σε όλα τα επίπεδα της κατανάλωσης, της επιχειρηματικότητας και του μάρκετινγκ έχει κάνει πλέον τη λέξη Digital αδιάφορη ως όρο. Όλα είναι πλέον τόσο digital που η βιομηχανία μας θα πρέπει να επαναπροσδιορίσει τον εαυτό της και το λεξικό της», Το Marketing Week παρακολούθησε από κοντά τις εργασίες του Φεστιβάλ και θα φιλοξενηθεί αναλυτικό ρεπορτάζ σε επόμενο τεύχος.