Διεύρυνση της συνδρομητικής βάσης του Disney+ άνω των προσδοκιών ανακοίνωσε η Walt Disney Co., διασκεδάζοντας τους προβληματισμούς γύρω από την εξέλιξη της συνδρομητικής τηλεόρασης μετά την απώλεια συνδρομητών του Netflix πρόσφατα.

Η Disney ολοκλήρωσε το δεύτερο τρίμηνο του οικονομικού έτους με 137,7 εκατ. συνδρομητές διεθνώς, σημειώνοντας διεύρυνση 33% σε σχέση με πέρυσι. Στις υπόλοιπες υπηρεσίες της, η εταιρεία αύξησε τον αριθμό των συνδρομητών του ESPN+ κατά 62% στα 22,3 εκατ. και αυτόν του Hulu κατά 10% στα 45,6 εκατ. Ο CEO Bob Chapek υποστήριξε ότι τα αποτελέσματα οφείλονται στη συνεχή αύξηση των υπηρεσιών streaming του brand και τη «φανταστική απόδοση» των θεματικών πάρκων στις ΗΠΑ.

«Είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσουμε να μετασχηματίζουμε την ψυχαγωγία, συνδυάζοντας εξαιρετικό storytelling με καινοτόμο τεχνολογία για να δημιουργήσουμε ένα ακόμη μεγαλύτερο, πιο συνδεδεμένο και μαγικό Disney σύμπαν», ανέφερε. Τα έσοδα της Disney ανήλθαν σε 19,25 δισ. δολάρια για το τρίμηνο, αυξημένα κατά 23% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Έχοντας αναγκαστεί να κλείσει τα θεματικά της πάρκα λόγω περιορισμών για 2 χρόνια, τα έσοδα από αυτά ανήλθαν σε 6,7 δισ., έναντι 3,2 δισ. δολάρια για την ίδια περίοδο το 2021.

(Πηγή: Marketingweek.com)