Το πρόγραμμα εντάχθηκε στην υπηρεσία «Η επιχείρησή σου.gr»

Ο ΟΤΕ προσέφερε δωρεάν τηλεοπτική προβολή για τρεις μέρες σε δέκα τυχερές επιχειρήσεις, ενώ το σχετικό τηλεοπτικό σποτ του ΟΤΕ μαζί με εκείνα των επιχειρήσεων ξεπέρασαν τις 630.000 επισκέψεις στο YouTube. Μεγαλύτερη επισκεψιμότητα καταγράφηκε στις ιστοσελίδες των δέκα τυχερών επιχειρήσεων από όλη την Ελλάδα μετά τη δωρεάν τηλεοπτική προβολή τους σε κανάλια πανελλήνιας εμβέλειας. Οι επισκέψεις σε ορισμένες περιπτώσεις αυξήθηκαν περισσότερο από 2.000% σε μηνιαία βάση, ενώ σε άλλες περιπτώσεις παρατηρήθηκε αύξηση των hits στις ιστοσελίδες σχεδόν 9.000%.

«Η ιστοσελίδα μας σημείωσε υψηλότερο ranking, ενώ μεγαλύτερο υπήρξε το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού. Γενικότερα υπήρξε μεγάλη απήχηση και περιστασιακά ανέβαιναν και οι πωλήσεις» ανέφερε ο Χρυσόστομος Κονιδάρης από το παιχνιδοπωλείο «Το Σπίτι της Χαράς». Ο Αντώνης Νικάκης από τον παιδότοπο Ilbodo είπε: «Αυξήθηκε σε μεγάλο βαθμό η επισκεψιμότητα στο site, υπήρξε μεγαλύτερη προβολή και αύξηση των πωλήσεων». Ο Βασίλης Αλιγιάννης από το ανθοπωλείο «Florial» ανέφερε ότι όχι μόνο αυξήθηκε η επισκεψιμότητα του e-shop, αλλά και οι πωλήσεις του.