Για την πτήση της αεροπορικής προς Μελβούρνη

(ΛΟΝΔΙΝΟ)  Η καμπάνια δημιουργήθηκε από τη Soulk360, θα «τρέξει» μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου και περιλαμβάνει διαφημίσεις που στοχεύουν σε ευρωπαίους ταξιδιώτες. Κάθε καμπάνια λειτουργεί ως teaser.

Παρουσιάζει εικόνες από τη Μελβούρνη και από υπηρεσίες της Qatar Airways και θέτει ερωτήσεις όπως «Γνωρίζεις ποιος είναι ο πιο πολυτελής τρόπος για να ταξιδέψεις στη Μελβούρνη;». Το brand αποκαλύπτεται μόνο όταν, κλικάροντας πάνω στη διαφήμιση, ο χρήστης μεταφέρεται στο microsite www.qatarairwaysmelbourne.com, όπου μπορεί, μεταξύ άλλων, να συμμετάσχει σε διαγωνισμό.