Φέτος, η Άμστελ παρακινεί το κοινό να αφήσει την ψυχή του να ξεχειλίσει, τώρα, όπως είναι. Με κεντρικό μήνυμα το «Πάμε», η νέα τηλεοπτική καμπάνια της Άμστελ ξεσηκώνει τους καταναλωτές και τους καλεί να βγουν για μια μπίρα, να συνδεθούν, να νιώσουν και να «βουτήξουν» στις στιγμές που τους γεμίζουν, αφήνοντας για λίγο το μυαλό να «ανασάνει».

Η φετινή τηλεοπτική ταινία σε σκηνοθεσία του Ντάνιελ Μπόλντα και παραγωγή της Avion Films, αποτελείται από σκηνές αυθορμητισμού με στιγμιότυπα χαράς, γέλιου και διασκέδασης σε γνωστά στέκια, σε οικογενειακά αλλά και αντισυμβατικά «τραπέζια» που φτιάχνουν οι παρέες, σε παραλίες και συναυλίες, πάντα παρέα με την Άμστελ.

Η μουσική που «ντύνει» το TV σποτ είναι βασισμένη στο τραγούδι «Απ’ το αεροπλάνο», του Κώστα Χατζή, σε επιμέλεια της Rabbeats, και έρχεται να ενισχύσει το call to action της φετινής καμπάνιας, η οποία υποστηρίζεται πέρα από το τηλεοπτικό σποτ και από digital υλικά και PR.