Δίνοντας έμφαση στις ανάγκες επικοινωνίας των νέων

Το What’s Up της Cosmote απαντά στις διαφορετικές ανάγκες επικοινωνίας των νέων, δημιουργώντας το What’s Up DIY (Do It Yourself).

Οι νέοι έχουν πλέον τη δυνατότητα να φτιάξει ο καθένας το δικό του πακέτο, συνδυάζοντας τα ΜΒ και τα λεπτά ομιλίας που καλύπτουν τις προσωπικές τους ανάγκες. Φτιάχνοντας το DIY πακέτο τους, οι χρήστες ταυτόχρονα κερδίζουν 2 δώρα της επιλογής τους, όπως GB για χρήση σε social media & chat ή video & music streaming, επιπλέον MB, λεπτά ομιλίας προς What’s Up και SMS προς όλους.

Το νέο πακέτο What’s Up DIY μπορεί να ενεργοποιηθεί αποκλειστικά μέσα από το What’s Up Application. «Με τη νέα μας καμπάνια, που εμπνέεται από τις προκλήσεις, τα διλήμματα και τις ευκαιρίες που συναντούν καθημερινά οι νέοι, αναδεικνύεται η δύναμη που έχουν τώρα για να διεκδικήσουν το αύριο που ονειρεύονται», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Marketing Officer Consumer Segment  του oμίλου ΟΤΕ.